turystyka Wydarzenia Wypoczynek

Kluczowe pytania i precyzyjne odpowiedzi na Hotel Trends Poland 2013

Warszawa, 28 listopada 2013 r. – 250 uczestników - hotelarzy, przedstawicieli organizacji turystycznych, banków, funduszy inwestycyjnych, deweloperów oraz mediów - wzięło udział w konferencji Hotel Trends Poland 2013. Najważniejsze spotkanie branży w tym roku odbyło się w hotelu Sofitel Warsaw

Data publikacji: 28.11.2013

Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kluczowe pytania i precyzyjne odpowiedzi na Hotel Trends Poland 2013

Kategoria: wydarzenia, turystyka, wypoczynek

Warszawa, 28 listopada 2013 r. – 250 uczestników – hotelarzy, przedstawicieli organizacji turystycznych, banków, funduszy inwestycyjnych, deweloperów oraz mediów – wzięło udział w konferencji Hotel Trends Poland 2013. Najważniejsze spotkanie branży w tym roku odbyło się w hotelu Sofitel Warsaw Victoria.

Warszawa, 28 listopada 2013 r. – 250 uczestników – hotelarzy, przedstawicieli organizacji turystycznych, banków, funduszy inwestycyjnych, deweloperów oraz mediów – wzięło udział w konferencji Hotel Trends Poland 2013. Najważniejsze spotkanie branży w tym roku odbyło się w hotelu Sofitel Warsaw Victoria.

Wśród ekspertów, którzy pojawili się na warszawskiej imprezie, znaleźli się m.in. Georg Schlegel – Dyrektor Zarządzający w Choice Hotels Europe, Peter Vermeer – VP Development Benelux & Eastern Europe w InterContintental Hotels Group, Sarah Duignan – Director of Account Management w STR Global, Ireneusz Węgłowski – Wiceprezes Zarządu w Orbis S.A., Frank Hildwein – Head of Hotel Acquisition and Sales w Deka Investmendfonds, Daniel Pugh – Wiceprezes w Jones Lang LaSalle Hotels & Hospitality Group, Susanne Friedrich – Director Business Development w sieci Carlson Rezidor Hotel Group oraz David Henry – Director Sales & Marketing for Poland & Baltic States w Orbis S.A.

Podczas wystąpienia otwierającego konferencję Janusz Mitulski, Partner Horwath HTL Polska i Wiceprezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, podsumował sytuację w branży w latach 2008 – 2013. – W tym okresie zaobserwowaliśmy w Polsce 50% wzrost liczby obiektów hotelowych i 30% wzrost podaży pokoi. Niestety wskaźniki RevPAR wzrosły jedynie w Warszawie i w Gdańsku. Zmianę sytuacji można osiągnąć przyciągając gości zagranicznych. Działania promocyjne Polski na świecie to konieczny element intensywnego zaangażowania branży hotelarskiej, która powinna dążyć do wewnętrznej integracji i wymiany danych. Tylko wspólna strategia może przełożyć się na efektywną współpracę np. z organizacjami turystycznymi – apelował Mitulski.

A to już wiesz?  Połącz pracę z pasją podróżowania

Paneliści zagraniczni potwierdzili potencjał polskiego rynku, który wg nich charakteryzuje się stabilnym wzrostem. Peter Vermeer, VP Development Benelux & Eastern Europe, InterContinental Hotels Group, zauważył niewykorzystane możliwości promocji Polski, jako kraju bogatego w miejsca jeszcze nieodkryte. – W Polsce środki marketingowe oraz rozbudowa infrastruktury powinny służyć rozwojowi „green travelling”. Podkreślając ekskluzywność takiego sposobu spędzania wolnego czasu, Wasz kraj jest w stanie przyciągnąć turystów indywidualnych nie tylko z Niemiec, ale także z krajów skandynawskich czy Europy Wschodniej – podkreślił Vermeer.

Podczas paneli dyskusyjnych poruszane były również inne istotne dla polskiego hotelarstwa tematy: dominacja pośredników w branży hotelowej czy sposoby na maksymalizację przychodów z gastronomii hotelowej. Krajowi i światowi eksperci zmierzyli się również z pytaniem o wpływ zmian demograficznych na korzystanie z usług hotelowych.

Obecność wielu międzynarodowych ekspertów była również szansą na rozmowę o kluczowych trendach, które pojawiają się w hotelarstwie na całym świecie.

– Kiedy w jednym miejscu spotyka się takie grono, można być pewnym, że dyskusja będzie dotyczyć nie tylko bieżącej sytuacji. W rozmowach często pojawiały się również najnowsze trendy w branży. Które z nich najszybciej dotrą do polskich gości? To zależy m.in. od pracy osób, które zebrały się na naszej konferencji – powiedział Krzysztof Gonciarek, dyrektor Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia, wydawcy miesięcznika "Hotelarz".

Partnerem Strategicznym Konferencji była Grupa Hotelowa Orbis, natomiast pozostałymi sponsorami – Carlson Rezidor, Choice Hotels Europe, Grupa Dobry Hotel, Hilton Worldwide, Hotele Diament, InterContinental Hotels Group, Louvre Hotels Group, Vision Hotel Management, Samsung Electronics Polska, APR, Grupa eholiday.pl, Electrolux Professional, ESTELLA, Mc Comp S.A., Meeting.pl, Newmor Polska, Polskie Centrum Badań i Certyfikacji, Supernowa, oraz firma Polor.

Międzynarodowa Konferencja Hotel Trends Poland 2013 została zorganizowana przez miesięcznik "Hotelarz" oraz firmę konsultingową Horwath HTL. Konferencja Hotel Trends Poland 2013 spotkała się z olbrzymim zainteresowaniem branży hotelarskiej. W związku z tym organizatorzy już zadeklarowali, że w 2014 r. odbędzie się druga edycja wydarzenia.

A to już wiesz?  Górski niezbędnik

źródło: Biuro Prasowe Hotel Trends Poland 2013

Załączniki: Kluczowe pytania i precyzyjne odpowiedzi na Hotel Trends Poland 2013 wydarzenia, turystyka, wypoczynek - Warszawa, 28 listopada 2013 r. – 250 uczestników - hotelarzy, przedstawicieli organizacji turystycznych, banków, funduszy inwestycyjnych, deweloperów oraz mediów - wzięło udział w konferencji Hotel Trends Poland 2013. Najważniejsze spotkanie branży w tym roku odbyło się w hotelu Sofitel Warsaw Victoria.

Hashtagi: #wydarzenia #turystyka, wypoczynek

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy