edukacja nauka szkolenia turystyka Wypoczynek

Rainbow Tours szkoli pracowników

Rainbow Tours szkoli pracowników
Rainbow Tours sukcesywnie podnosi jakość obsługi klienta, poprawia znajomość oferty produktowej wśród sprzedawców oraz stale dokształca pilotów i rezydentów. Pomóc maja w tym szkolenia wewnętrzne, study toury oraz Akademia Pilotów i

Data publikacji: 22.03.2012

Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rainbow Tours szkoli pracowników

Kategoria: turystyka, wypoczynek, nauka, edukacja, szkolenia

Rainbow Tours sukcesywnie podnosi jakość obsługi klienta, poprawia znajomość oferty produktowej wśród sprzedawców oraz stale dokształca pilotów i rezydentów. Pomóc maja w tym szkolenia wewnętrzne, study toury oraz Akademia Pilotów i Rezydentów.

Rainbow Tours sukcesywnie podnosi jakość obsługi klienta, poprawia znajomość oferty produktowej wśród sprzedawców oraz stale dokształca pilotów i rezydentów. Pomóc maja w tym szkolenia wewnętrzne, study toury oraz Akademia Pilotów i Rezydentów.

W drugiej połowie 2011 roku Rainbow Tours rozpoczął realizacje projektu szkoleń wewnętrznych. W pierwszym etapie przy pomocy renomowanej firmy szkoleniowej wyłoniono grupę potencjalnych trenerów wewnętrznych rekrutujących się z pracowników sprzedaży touroperatora. W efekcie dalszych procesów wyłoniono zespół czterech osób, prowadzący zajęcia z zakresu technik obsługi klienta.

-Uczestnikami kursów oprócz doradców klienta z biur własnych Rainbow Tours są również pracownicy biur franczyzowych, ponieważ zależy nam na tym, aby standardy obsługi były wszędzie jednakowe. W kolejnym etapie, prawdopodobnie w IV kwartale 2012 roku stworzymy możliwość doszkalania również dla naszych najlepszych agentów- mówi Stanisław Franiak, dyrektor sieci sprzedaży Rainbow Tours.

Na chwilę obecną w warsztatach wzięło udział około 90 osób. Głównym celem projektu jest nie tylko podniesienie jakości obsługi klienta ale również poprawa znajomości produktów i programów Rainbow Tours oraz Bee Free.

Drugą formą szkoleniową oferowaną przez touroperatora są study toury które są okazją do zapoznania się z baza hotelową oraz atrakcjami danego kierunku i jednocześnie stanowią doskonałą formę integracji pracowników.

 – Głównym celem takiego wyjazdu szkoleniowego jest poznanie oferty hotelowej. Przy okazji uczestnicy mają możliwość zapoznania się z kulturą kraju, kuchnią oraz zwyczajami- mówi Rafał Wasiak, kierownik działu agencyjnego w Rainbow Tours- To również świetna okazja do wymiany spostrzeżeń oraz doświadczeń.

A to już wiesz?  Jak wybrać najlepszy hotel zgodnie z ulubionym rodzajem aktywności? Podpowiada KAYAK.pl

Rainbow Tours w roku 2011 przygotował dla swoich pracowników oraz agentów 13 wyjazdów szkoleniowych- między innymi do Chorwacji, Izraela, Turcji oraz na Sri Lankę i do Tajlandii. Łącznie wzięło w  nich udział prawie 350 osób. Ze względu na stale rozbudowującą się ofertę oraz rosnące zainteresowanie tego typu szkoleniami Rainbow Tours planuje wysłać około 500 osób w roku bieżącym.

Touroperator w swoich działaniach edukacyjnych skupia się nie tylko na pracownikach zajmujących się sprzedażą. Poprzez swoją Akademię  realizuje projekt szkoleń zamkniętych dla pilotów i rezydentów majac na uwadze konieczność nieustannego dokształcania , poznawania nowych destynacji i zwiększania wiedzy, której oczekują turyści.

 

źródło: Biuro Prasowe Rainbow

Załączniki: Rainbow Tours szkoli pracowników turystyka, wypoczynek, nauka, edukacja, szkolenia - Rainbow Tours sukcesywnie podnosi jakość obsługi klienta, poprawia znajomość oferty produktowej wśród sprzedawców oraz stale dokształca pilotów i rezydentów. Pomóc maja w tym szkolenia wewnętrzne, study toury oraz Akademia Pilotów i Rezydentów.

Hashtagi: #turystyka, wypoczynek #nauka, edukacja, szkolenia

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy