turystyka Wydarzenia Wypoczynek

Setki tysięcy gości i ponad cztery tysiące obiektów – Best Western świętuje siedemdziesiąt lat działalności

Setki tysięcy gości i ponad cztery tysiące obiektów – Best Western świętuje siedemdziesiąt lat działalności
Best Western, jedna z najbardziej rozpoznawalnych rodzin hotelowych na świecie, obchodzi siedemdziesięciolecie swojej działalności. Firma założona w 1946 roku przez hotelarza z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem na przestrzeni lat stała się globalną, nieustannie rozwijającą się marką. Obecnie sieć obejmuje 4 100 obiektów w ponad 100 krajach na całym świecie i codziennie gości setki tysięcy

Data publikacji: 07.10.2016

Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Setki tysięcy gości i ponad cztery tysiące obiektów – Best Western świętuje siedemdziesiąt lat działalności

Kategoria: wydarzenia, turystyka, wypoczynek

Best Western, jedna z najbardziej rozpoznawalnych rodzin hotelowych na świecie, obchodzi siedemdziesięciolecie swojej działalności. Firma założona w 1946 roku przez hotelarza z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem na przestrzeni lat stała się globalną, nieustannie rozwijającą się marką. Obecnie sieć obejmuje 4 100 obiektów w ponad 100 krajach na całym świecie i codziennie gości setki tysięcy podróżujących.

Best Western, jedna z najbardziej rozpoznawalnych rodzin hotelowych na świecie, obchodzi siedemdziesięciolecie swojej działalności. Firma założona w 1946 roku przez hotelarza z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem na przestrzeni lat stała się globalną, nieustannie rozwijającą się marką. Obecnie sieć obejmuje 4 100 obiektów w ponad 100 krajach na całym świecie i codziennie gości setki tysięcy podróżujących.

Od nieformalnych poleceń do globalnej renomy

Twórcą sieci Best Western był M.K. Guertin, hotelarz z Kalifornii, który w chwili jej założenia posiadał 23-letnie doświadczenie w branży. Jego nowatorskie plany biznesowe obejmujące zapewnienie hotelom zaplecza marketingowego i wsparcia przy jednoczesnej swobodzie w doborze środków pomagających dotrzeć do lokalnych klientów, uznane zostały za rewolucyjne i odbiły się szerokim echem wśród gości i hotelarzy. Zapoczątkowane przez Guertina ambicje by wychodzić przed szereg oraz zapewniać nieszablonowe rozwiązania wciąż towarzyszą Best Western. Dziś sieć, która w pierwszej połowie XX wieku stanowiła nieformalną grupę hoteli polecających się wzajemnie odwiedzającym, jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych światowych marek i obejmuje 4 100 obiektów w ponad 100 krajach na różnych kontynentach.

Best Western globalnie

W siedemdziesiąt lat od rozpoczęcia działalności, hotele Best Western funkcjonują pod siedmioma markami, stanowiącymi odpowiedź na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western℠, Vīb®, BW Premier Collection® i GLō℠. Wprowadzając strategię wielu marek, sieć miała na celu ułatwienie klientom znalezienia hotelu odpowiadającego ich potrzebom. To, co łączy obiekty Best Western to jakość i standard obsługi gości, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo-marketingowe. Niedawno Best Western ujawniło także plany związane z SureStay – nowatorską franczyzą typu white label. Dzięki trzem odrębnym markom – SureStay Hotel (premium economy), SureStay Plus Hotel (lower midscale) oraz SureStay Signature Collection (midscale soft brand) – Best Western zapewni jeszcze więcej możliwości inwestorom i właścicielom obiektów.

A to już wiesz?  Ciesz się wakacjami podróżując kampervanem. Pamiętaj, że duże obciążenie wymaga wytrzymałych opon premium

1 / 6

Best Western w Polsce

Pierwszym hotelem Best Western w Polsce był Best Western Hotel Prima Wrocław, położony w sercu miasta – 200 metrów od Starego Rynku – w budynku powstałym w wyniku połączenia i gruntownej przebudowy czterech staromiejskich kamienic. Obiekt pierwszych gości powitał jesienią 1999 roku i od tego czasu nieustannie funkcjonuje pod szyldem Best Western. Dziś sieć w Polsce obejmuje dwadzieścia pięć obiektów, dostosowanych zarówno do potrzeb klientów biznesowych, jak i indywidualnych. Lokalnym oddziałem Best Western zarządza bezpośrednio Saija Kekkonen, W portfolio sieci znajdują się nowoczesne obiekty, jak chociażby dostosowane do potrzeb gości biznesowych i MICE Best Western Business Hotels & Conference Centre, będące największym tego typu obiektem w Krakowie. W ofercie Best Western nie brakuje także architektonicznych pereł, dzięki czemu goście mogą zdecydować się na nocleg w byłym konsulacie RP, XVIII-wiecznej gdańskiej kamienicy, a już niebawem także w dawnej celi cysterskiej czy starej piwiarni.

Smilebration

Dziś za marką Best Western stoi dbałość o wysoki poziom usług i otwarcie na potrzeby klientów, a także wiele udogodnień, w tym nagradzany na całym świecie program lojalnościowy Best Western Rewards®. Jest to jeden z najdłużej działających programów lojalnościowych w branży hotelarskiej i jedyny, w którym punkty nigdy nie tracą ważności. Można je wymieniać na kolejne noclegi na całym świecie, mile lotnicze oraz inne usługi dodatkowe. Dołączenie do programu Best Western Rewards® jest całkowicie bezpłatne. W ramach podziękowania za siedemdziesiąt lat zaufania ze strony klientów, sieć Best Western przygotowała globalną akcję Smilebration, w ramach której na gości będą czekać liczne promocje i atrakcje, w tym 70 000 punktów w programie Best Western Rewards.

źródło: Biuro Prasowe Best Western Hotels Poland

Załączniki: Setki tysięcy gości i ponad cztery tysiące obiektów - Best Western świętuje siedemdziesiąt lat działalności wydarzenia, turystyka, wypoczynek - Best Western, jedna z najbardziej rozpoznawalnych rodzin hotelowych na świecie, obchodzi siedemdziesięciolecie swojej działalności. Firma założona w 1946 roku przez hotelarza z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem na przestrzeni lat stała się globalną, nieustannie rozwijającą się marką. Obecnie sieć obejmuje 4 100 obiektów w ponad 100 krajach na całym świecie i codziennie gości setki tysięcy podróżujących.

Hashtagi: #wydarzenia #turystyka, wypoczynek

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy