hobby turystyka Wypoczynek zainteresowania

Toskania, szwajcarskie czekoladki i Petersburg podbiły serca Klientów Sky Club

Tegoroczny katalog „Lato 2012 – Zwiedzanie” marki Triada to efekt prawdziwej programowej rewolucji. Znalazło się w nim aż 16 nowych wycieczek autokarowych i 9 samolotowych. Do wyboru Klienci mają aż 30 krajów i łącznie 53 imprezy ze zwiedzaniem. W sprzedaży dostępna jest już pełna oferta, a twórcy nowego katalogu podsumowują dotychczasowe zainteresowanie Klientów od momentu jego prapremiery. Spośród nowości Klientom najbardziej spodobały się programy „Toskania Liguria Cinque Terre” oraz „Szwajcaria – czekolada, ser i zegarki”. Po raz pierwszy na rynku pojawiła się propozycja wyjazdu na zakupy podczas słynnych wyprzedaży w

Data publikacji: 13.02.2012

Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Toskania, szwajcarskie czekoladki i Petersburg podbiły serca Klientów Sky Club

Kategoria: zainteresowania, hobby, turystyka, wypoczynek

Tegoroczny katalog „Lato 2012 – Zwiedzanie” marki Triada to efekt prawdziwej programowej rewolucji. Znalazło się w nim aż 16 nowych wycieczek autokarowych i 9 samolotowych. Do wyboru Klienci mają aż 30 krajów i łącznie 53 imprezy ze zwiedzaniem. W sprzedaży dostępna jest już pełna oferta, a twórcy nowego katalogu podsumowują dotychczasowe zainteresowanie Klientów od momentu jego prapremiery. Spośród nowości Klientom najbardziej spodobały się programy „Toskania Liguria Cinque Terre” oraz „Szwajcaria – czekolada, ser i zegarki”. Po raz pierwszy na rynku pojawiła się propozycja wyjazdu na zakupy podczas słynnych wyprzedaży w Londynie.

Tegoroczny katalog „Lato 2012 – Zwiedzanie” marki Triada to efekt prawdziwej programowej rewolucji. Znalazło się w nim aż 16 nowych wycieczek autokarowych i 9 samolotowych. Do wyboru Klienci mają aż 30 krajów i łącznie 53 imprezy ze zwiedzaniem. W sprzedaży dostępna jest już pełna oferta, a twórcy nowego katalogu podsumowują dotychczasowe zainteresowanie Klientów od momentu jego prapremiery. Spośród nowości Klientom najbardziej spodobały się programy „Toskania Liguria Cinque Terre” oraz „Szwajcaria – czekolada, ser i zegarki”. Po raz pierwszy na rynku pojawiła się propozycja wyjazdu na zakupy podczas słynnych wyprzedaży w Londynie.

Wycieczki autokarowe i samolotowe organizowane pod marką Triada mają swoje stałe grono zwolenników. – Z każdym rokiem staramy się urozmaicać i udoskonalać naszą ofertę „Zwiedzanie”, aby móc zaskoczyć Klientów czymś nowym, a także urozmaicić programy najbardziej znane i lubiane – mówi Maciej Truskolaski, Prezes Sky Club, organizatora imprez turystycznych dla marek Triada i Sky Club.

Dużą satysfakcją jest dla nas znakomita sprzedaż nowego kierunku samolotowego – Petersburga – mówi  Marta Zwierzchlewska, Supervisor ds. Imprez Autokarowych w Sky Club. – Wprowadziliśmy go do sprzedaży dwa lata temu jako nowość autokarową i jak dotąd wszystkie założone przez nas grupy – zarówno w 2010, jak i 2011 roku – zostały potwierdzone. Dlatego w tym roku, widząc zainteresowanie tym kierunkiem, wprowadziliśmy program typu „City Break” –  Petersburg 5 dni samolotem –  i już zauważamy rosnącą sprzedaż tego produktu.

A to już wiesz?  Nie czekaj na śnieg! Wyjazd na narty zaplanuj już teraz

Ponadto, w czołówce sprzedaży jak co roku znalazły się imprezy typu City Break – „Zakochany Paryż 5 dni” i „Londyn five o`clock” (obie pięciodniowe). Wszystkie imprezy zawierają zakwaterowanie w hotelach zlokalizowanych w centrach miast bądź ich okolicy oraz bogaty program zwiedzania.

W przypadku imprez autokarowych, nowością, która zanotowała wysoką sprzedaż, jest impreza „Toskania Liguria Cinque Terre” – mówi Marta Zwierzchlewska. – To zasługa ciekawie skonstruowanego programu, ponieważ oprócz standardowego zwiedzania miast i miasteczek proponujemy w niej spacer malowniczym, mało znanym  wybrzeżem Cinque Terre, przejażdżkę pociągiem do położonej w skalnej zatoczce Veranzzy oraz rejs statkiem wzdłuż wybrzeża – dodaje.

Dużym zainteresowaniem Klientów cieszy się także impreza „Szwajcaria – czekolada, ser i zegarki”, która, jak prognozują przedstawiciele Sky Club, prawdopodobnie stanie się hitem tego sezonu. Ponadto, kolejny rok z rzędu bardzo dobrą sprzedaż zanotowano na imprezach „Bawaria – Alpy – Austria” oraz „Europa – 6 stolic”. Pierwsza z wymienionych imprez oferuje przede wszystkim kontakt ze wspaniałymi zabytkami i architekturą takich miast jak Salzburg, Wiedeń czy Monachium, a także zwiedzanie baśniowych zamków bawarskich oraz kontakt z przyrodą Alp i wizytę na lodowcu.
Drugi z nich to program dla ciekawych i wytrwałych, bo zawiera niemal całą Europę w pigułce. W zaledwie 6 dni można dzięki niemu zobaczyć to, co w Europie jest obowiązkowe i najważniejsze do zwiedzenia – czyli Paryż, Londyn, Amsterdam, Luksemburg, Brukselę i Berlin.

Spośród nowości autokarowych w katalogu znajdziemy wyczekiwaną przez Klientów Chorwację, gdzie przygotowano dwa różne, intensywne pod względem zwiedzania programy – Chorwacja i Bałkany autokarem w 9 dni  (od 2078 zł/os). Kierunek w zbliżonym klimacie, czyli dopiero odkrywana, piękna krajobrazowo i ciekawa historycznie Rumunia dostępna jest dla Klientów już od 1785 zł od osoby (również 9 dni). Miłośnikom kultury północnej z pewnością spodoba się nietuzinkowy program „Bursztynowy szlak bałtycki” posiadający w swojej ofercie m.in. Kłajpedę, Tallin, Sztokholm czy Bornholm (od 2558 zł/os).

A to już wiesz?  Travel Tech Hub – międzynarodowa inicjatywa z polskimi korzeniami dla startupów z branży turystycznej

Z kolei dla tych, którzy nie mogą wybrać się w dłuższą podróż, a chcą skorzystać z oferty, która zapozna ich z bogactwem kultury, sztuki i krajobrazów europejskich przygotowano imprezy krótsze, takie jak „Praga, Wiedeń, Budapeszt” (od 1078 zł/os), czy ”Praga, Brno i Baśniowe Morawy” (od 958 zł/os).

Również zwolennicy podróżowania samolotem będą zadowoleni mając do wyboru największe stolice i najciekawsze miast europejskie, takie jak Barcelona, Lizbona, Madryt, Petersburg i Nicea, a także hity sezonu 2011 – Paryż, Londyn i Rzym.

Szukając ciekawych nowości, nie tylko w naszym biurze, ale również na rynku, przygotowaliśmy ponadto programy „Dublin-Belfast” i „Paryż na Bis” – mówi Truskolaski.  

Kupując wycieczkę z katalogu „Lato 2012 – Zwiedzanie” już teraz, można uzyskać zniżki w wysokości 20%, Gwarancję Najniższej Ceny oraz bezkosztową, jednorazową zmianę imprezy do 28 lutego gratis. Z kompletną ofertą można zapoznać się w katalogu oraz na stronie www.triada.pl.

źródło: Biuro Prasowe Sky Club

Załączniki: Toskania, szwajcarskie czekoladki i Petersburg podbiły serca Klientów Sky Club zainteresowania, hobby, turystyka, wypoczynek - Tegoroczny katalog „Lato 2012 – Zwiedzanie” marki Triada to efekt prawdziwej programowej rewolucji. Znalazło się w nim aż 16 nowych wycieczek autokarowych i 9 samolotowych. Do wyboru Klienci mają aż 30 krajów i łącznie 53 imprezy ze zwiedzaniem. W sprzedaży dostępna jest już pełna oferta, a twórcy nowego katalogu podsumowują dotychczasowe zainteresowanie Klientów od momentu jego prapremiery. Spośród nowości Klientom najbardziej spodobały się programy „Toskania Liguria Cinque Terre” oraz „Szwajcaria – czekolada, ser i zegarki”. Po raz pierwszy na rynku pojawiła się propozycja wyjazdu na zakupy podczas słynnych wyprzedaży w Londynie.

Hashtagi: #zainteresowania, hobby #turystyka, wypoczynek

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy