turystyka Wypoczynek

Sky Club bada poziom zadowolenia swoich Klientów

Biuro podróży Sky Club przeprowadziło wśród swoich Klientów badanie poziomu satysfakcji z odbytej podróży. Ankieta objęła grupę ponad 4 tysięcy

Data publikacji: 17.10.2011

Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sky Club bada poziom zadowolenia swoich Klientów

Kategoria: turystyka, wypoczynek, turystyka, wypoczynek

Biuro podróży Sky Club przeprowadziło wśród swoich Klientów badanie poziomu satysfakcji z odbytej podróży. Ankieta objęła grupę ponad 4 tysięcy osób.

Biuro podróży Sky Club przeprowadziło wśród swoich Klientów badanie poziomu satysfakcji z odbytej podróży. Ankieta objęła grupę ponad 4 tysięcy osób.

W ankiecie pytano między innymi o komfort przelotów, jakość obsługi hotelowej, dostępność rezydenta czy atrakcyjność plaży. Wyniki pokazały również, gdzie najchętniej klienci Sky Club spędziliby wakacje w przyszłym roku. Dzięki odpowiedziom respondentów wytypowano także Top 10 hoteli z oferty Sky Club.

Średnia satysfakcji z usług oferowanych przez Sky Club w skali 1-5 wyniosła 4,27.

Jesteśmy bardzo zadowoleni, że wyniki badań są z roku na rok co raz lepsze. To oznacza, że podążamy we właściwym kierunku, a przyjęta przez nas strategia przynosi efekty. W branży turystycznej nie ma miejsca na przeciętność, dlatego też ogromną wagę przywiązujemy do standardów obsługi, opieki rezydentów i działań animatorów. Fakt, że nasi Klienci dostrzegają nasze starania i troskę cieszy nas i motywuje. Jestem przekonany, że tak dobre wyniki to także zasługa nowych kierunków i obiektów hotelowych wprowadzonych do oferty– mówi Maciej Truskolaski, Prezes Sky Club. – Naszym celem jest oczywiście „5 na 5”, dlatego nie spoczywamy na laurach – dodaje Truskolaski.

Niemal ¾ spośród ankietowanych osób udało się na wakacje z touroperatorem po raz pierwszy. Prawie wszystkie wyniki dotyczące atrakcyjności wyjazdu, komfortu i jakości usług oraz obsługi wahały się pomiędzy średnią 4,0 a 4,5 (również w skali 1-5).

Wśród ocenianych hoteli z oferty Sky Club, w czołówce uplasowały się hotele egipskie (aż 5 z nich znalazło się w Top 10) oraz greckie, bułgarskie i tureckie.

A to już wiesz?  Rynek hotelowy w EŚW cieszy się coraz większym zainteresowaniem inwestorów. Nowe trendy wyznaczają innowacyjne koncepty adresowane do nowego pokolenia podróżujących.

Klienci biura najbliższe wakacje planują spędzić przede wszystkim na Wyspach Kanaryjskich (Teneryfa, Fuerteventura, Gran Canaria), w Egipcie oraz Hiszpanii.

Uzyskane informacje są dla nas bardzo cenne. Uzmysławiają nam nasze mocne strony i wskazują kierunek dalszych zmian, a obraz preferencji naszych Klientów pozwoli nam lepiej dopasować ofertę do ich oczekiwań – dodaje Truskolaski. 

 ***

Sky Club to marka powstała w grudniu 2006 r. Firma wciąż dynamicznie się rozwija i zyskuje coraz większe grono zwolenników. Znakiem rozpoznawczym Sky Club są wyselekcjonowane hotele klubowe z formułą All Inclusive. Biuro specjalizuje się także w obsłudze wyjazdów w sektorze biznesowym. Doskonałym uzupełnieniem oferty Sky Club jest bogaty program animacji, opieka polskich rezydentów oraz gratisowy pobyt dla dzieci do lat 14.

Sky Club Sp. z o.o.  jest częścią Grupy Triada organizującej i dystrybuującej zagraniczne wyjazdy turystyczne, w skład której wchodzą również Triada S.A. oraz Terra Mare Sp. z o.o. 17 września 2011 roku sfinalizowany został proces integracji spółek Grupy, rozpoczęty już w 2010 roku. Obecnie organizatorem imprez turystycznych dla wszystkich marek z portfolio Grupy TRIADA jest Sky Club sp. z o.o.

źródło: Biuro Prasowe Sky Club

Załączniki: Sky Club bada poziom zadowolenia swoich Klientów turystyka, wypoczynek, turystyka, wypoczynek - Biuro podróży Sky Club przeprowadziło wśród swoich Klientów badanie poziomu satysfakcji z odbytej podróży. Ankieta objęła grupę ponad 4 tysięcy osób.

Hashtagi: #turystyka, wypoczynek #turystyka, wypoczynek

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy