Zbliżają się wakacje – uważaj na drodze!Latem ponad 60 procent Polaków wyrusza na wakacje własnymi samochodami. Wzmożony ruch i paradoksalnie świetne warunki atmosferyczne przyczyniają się do zwiększonej liczby wypadków
Informacja prasowa Warszawa, 21.10.2019r.Święto Tibilisi w Warszawie Wszystkich miłośników dobrego jedzenia i gruzińskiej kultury zapras
Data publikacji: 27.10.2011Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rainbow Tours dba o komfort klientówKategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynekW sezonie lato 2012 touroperator przewidział wprowadzenie do globaln
Podwyżki cen energii elektrycznej sprawiają, że hotele nie tylko muszą zmierzyć się z wyższymi rachunkami, ale też dostają coraz większe faktury od podwykonawców. I choć obiekty niechętnie przerzucają te koszty na swoich
Komunikat prasowy — Środa, 7 sierpnia 2019 r.FINAŁ IBIS MUSIC NA SCENIE FESTIWALU SZIGET 2019 W BUDAPESZCZIE – WŚRÓD FINALISTÓW POLSKI ZESPÓŁ SO FLOWPrzed nami finał muzycznej kampanii ibis MUSIC. Marka z dumą zaprezent
Data publikacji: 23.01.2012Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Szusować bezpiecznie, czyli jak wybrać ubezpieczenie na wyjazd narciarskiKategoria: turystyka, wypoczynek, ekonomia, biznes, finanseNarciarstwo i snowboarding nie
Data publikacji: 18.03.2019Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Urlop na przełomie zimy i wiosny w gospodarstwach agroturystycznych Roter HahnKategoria: turystyka, wypoczynek, rolnictwoPogoda w marcu i kwietniu nie rozpieszcza
Data publikacji: 23.08.2011Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gwiazdka nierówna gwiazdce, czyli w poszukiwaniu zagranicznego hoteluKategoria: turystyka, wypoczynek, ekonomia, biznes, finanseTrzygwiazdkowy hotel w Tunezji czy E
Data publikacji: 30.04.2012Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Modernizacja wpłynęła na wyniki Raport INTERFERII za I kw. 2012 rokuKategoria: turystyka, wypoczynek, ekonomia, biznes, finansePierwszy kwartał turystyczno-hotel
Kids Our Future – Hotele Campanile dla dzieci„Dzieci są przyszłością świata” – to hasło powszechnie znane i przypominane podczas okazjonalnych wystąpień. Grupa Louvre Hotels poszła krok dalej, ponieważ doskonale wie,