marketing media reklama turystyka Wypoczynek

Rainbow Tours dba o komfort klientów

W sezonie lato 2012 touroperator przewidział wprowadzenie do globalnego użytku Systemu Tour Guide. Zastosowanie tego rozwiązania w znaczący sposób podniesie poziom świadczonych usług i rozwiąże problem komunikacji między pilotem/przewodnikiem a grupą. To prawdziwy przełom zwłaszcza w obsłudze nieco bardziej licznych

Data publikacji: 27.10.2011

Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rainbow Tours dba o komfort klientów

Kategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek

W sezonie lato 2012 touroperator przewidział wprowadzenie do globalnego użytku Systemu Tour Guide. Zastosowanie tego rozwiązania w znaczący sposób podniesie poziom świadczonych usług i rozwiąże problem komunikacji między pilotem/przewodnikiem a grupą. To prawdziwy przełom zwłaszcza w obsłudze nieco bardziej licznych grup.

W sezonie lato 2012 touroperator przewidział wprowadzenie do globalnego użytku Systemu Tour Guide. Zastosowanie tego rozwiązania w znaczący sposób podniesie poziom świadczonych usług i rozwiąże problem komunikacji między pilotem/przewodnikiem a grupą. To prawdziwy przełom zwłaszcza w obsłudze nieco bardziej licznych grup.

Systemem Tour Guide Rainbow Tours posługuje się już od wiosny 2011 roku. W początkowej fazie objęto nim wycieczki do krajów Europy Środkowej, Włoch i  na Bałkany. Wprowadzenie tej innowacji spotkało się z dużym uznaniem ze strony klientów i skorzystało z niego prawie 3,5 tys. osób. W katalogu na lato 2012 klientów spotka prawdziwa niespodzianka i prawie 70 programów objazdowych z systemem bezprzewodowego oprowadzania grup. Dzięki temu Rainbow Tours będzie jedynym dużym touroperatorem na rynku, który kompleksowo korzysta z takiego udogodnienia.

-Musimy być innowacyjni , musimy wprowadzać zmiany- mówi Katarzyna Bednarek- koordynator z Akademii Rainbow Tours-Dla nas najważniejsze jest wysoka jakość usług, poczucie komfortu
i bezpieczeństwo klienta. Dzięki Systemowi Tour Guide wszyscy uczestnicy grupy mają możliwość słuchania objaśnień przewodnika i pilota, także  dalszej odległości, w pełnym komforcie. Teraz  każdy klient w bardzo wygodny sposób w pełni uczestniczy w zwiedzaniu a wycieczka staje się bardziej interesująca.

System działa w bardzo prosty sposób. Na początku wycieczki klienci otrzymują odbiornik oraz słuchawki. Odbiornik po zakończeniu imprezy oddają pilotowi. Istnieje możliwość regulacji poziomu natężenia głosu. Pilot wycieczki zostaje wyposażony w nadajnik oraz mikrofon. Tour Guide System może być wykorzystywany zarówno w obiektach muzealnych, statkach wycieczkowych jak i w całkowicie otwartej przestrzeni.

A to już wiesz?  Pamiętaj o ubezpieczeniu dziecka na zimowy wyjazd

źródło: Biuro Prasowe Rainbow

Załączniki: Rainbow Tours dba o komfort klientów media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek - W sezonie lato 2012 touroperator przewidział wprowadzenie do globalnego użytku Systemu Tour Guide. Zastosowanie tego rozwiązania w znaczący sposób podniesie poziom świadczonych usług i rozwiąże problem komunikacji między pilotem/przewodnikiem a grupą. To prawdziwy przełom zwłaszcza w obsłudze nieco bardziej licznych grup.

Hashtagi: #media, marketing, reklama #turystyka, wypoczynek

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy