Data publikacji: 21.01.2020 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Oferta wellness w gospodarstwach Roter Hahn Kategoria: styl życia, turystyka, wypoczynek Gorąca kąpiel w sianie, mleku czy w […]
Przed nowym sezonem Lato 2012 spółka Sky Club, organizator wyjazdów turystycznych dla marek Sky Club i Triada, sfinalizowała proces podniesienia kwoty gwarancji ubezpieczeniowej z 17,5 mln do 25 mln złotych. Nowa, wyższa gwarancj
Data publikacji: 15.07.2015 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ‘Pocztowe Wybrzeże’: plażowe zabawy na niepogodę Kategoria: wydarzenia, turystyka, wypoczynek Animatorzy Plażowego Przedszkola Poczty Polskiej podpowiadają, w
15 maja 2012 wraz z ukazaniem się katalogu Zima/ Egzotyka 2012/13 odbyła się premiera kwartalnika wydawanego przez Rainbow Tours pod nazwą „Morze Wakacji”. To 60 stron niezwykłych inspiracji podróżniczych, porad oraz wskazó
Wystartowała kampania Rainbow dotycząca oferty Lato 2016, której celem jest nie tylko zachęcenie i przekonanie klientów do zalet planowania wakacji z dużym wyprzedzeniem, ale pokazanie przeżyć związanych z poznawaniem nowych m
Data publikacji: 05.06.2018 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Oferta specjalna Emirates na bilety do egzotycznych kierunków Kategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek Dubaj od 1915 zł, […]
Data publikacji: 06.04.2016 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Groupon odlicza czas do wakacji Kategoria: sprawy społeczne, turystyka, wypoczynek Jedziemy na wycieczkę, bierzemy misia w teczkę! Wakacje […]
Hotel BoniFaCio SPA & Sport Resort, którego otwarcie planowane jest na jesień 2012 roku, ma już dyrektora generalnego. Funkcję tę obejmie Ewa Bernecka, która wcześniej piastowała takie samo stanowisko w hotelu Król Kazimierz.
Data publikacji: 17.07.2017 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Emirates i flydubai łączą siły ogłaszając porozumienie o partnerstwie Kategoria: transport, turystyka, wypoczynek Partnerstwo obejmuje szerokie porozumienie code
W 1973 roku dzień swojego otwarcia świętował pierwszy hotel sieci Mercure. Ostatnie 38 lat to okres nieprzerwanego rozwoju tej francuskiej marki, która dziś dysponuje 700 hotelami w 49 krajach świata. Siła Mercure to nie tylko