turystyka Wypoczynek

Rainbow Tours razem z Fat Baby wyprzedza konkurencję

Rainbow Tours razem z Fat Baby wyprzedza konkurencję
Biuro podróży Rainbow Tours, jako pierwsze wśród największych touroperatorów, rozpoczęło promocję oferty Lato 2013. Przygotowana przez Fat Baby na zlecenie Rainbow Tours kampania ma na celu prezentację zalet różnorodnej oferty Rainbow Tours, wsparcie przedsprzedaży oferty na Lato 2013 oraz zachęcenie klientów do dokonania rezerwacji z rabatem do 30% (oferta ważna do

Data publikacji: 05.12.2012

Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rainbow Tours razem z Fat Baby wyprzedza konkurencję

Kategoria: turystyka, wypoczynek, turystyka, wypoczynek

Biuro podróży Rainbow Tours, jako pierwsze wśród największych touroperatorów, rozpoczęło promocję oferty Lato 2013. Przygotowana przez Fat Baby na zlecenie Rainbow Tours kampania ma na celu prezentację zalet różnorodnej oferty Rainbow Tours, wsparcie przedsprzedaży oferty na Lato 2013 oraz zachęcenie klientów do dokonania rezerwacji z rabatem do 30% (oferta ważna do 21.12.2012).

Biuro podróży Rainbow Tours, jako pierwsze wśród największych touroperatorów, rozpoczęło promocję oferty Lato 2013. Przygotowana przez Fat Baby na zlecenie Rainbow Tours kampania ma na celu prezentację zalet różnorodnej oferty Rainbow Tours, wsparcie przedsprzedaży oferty na Lato 2013 oraz zachęcenie klientów do dokonania rezerwacji z rabatem do 30% (oferta ważna do 21.12.2012).

 Działania promocyjne obejmują swym zasięgiem: ogólnopolską telewizję, internet, radio, materiały BTL w oddziałach Rainbow Tours, sieci multi-agentów ABC oraz biur agencyjnych, narzędzia direct mail oraz działania ambientowe. Kampania prowadzona jest na poziomie ogólnopolskim i lokalnym oraz uwzględnia  dostosowanie przekazu do bieżącej sytuacji na rynku.

  -Jako pierwsi z dużych touroperatorów na rynku przedstawiliśmy klientom  ofertę  Lato 2013. Nasza propozycja zawarta jest w trzech katalogach, dwóch z oferta wczasową i jednym z objazdówkami. Łącznie na prawie 100 stron klienci znajdą ponad 150 programów wycieczek objazdowych, prawie 80 destynacji i około 500 hoteli. Jesteśmy przekonani, że na chwilę obecną jest to jedna z najbogatszych ofert na rynku – powiedziała Emilia Bratkowska – dyrektor produktu i marketingu Rainbow Tours.

Strategię komunikacji Rainbow Tours oraz kreację dla wszystkich kanałów komunikacji, a także projekty graficzne katalogów Lato 2013 przygotowała agencja Fat Baby, media zaplanował i zakupił wyłoniony w przetargu dom mediowy BiFri.

A to już wiesz?  Wiem co piję. SOKI 100% - potwierdzamy fakty, obalamy mity

1 / 2

Agencja Fat Baby pracuje m. in. dla Rainbow Tours. Ma na swoim koncie m.in. kampanie dla Bakalland, Biofarmu, Urzędu Komitetu Integracji Europejskiej, cydru Shade Cider, Biofarmu,  portalu pożyczek społecznościowych Kokos.pl, Baltony, telewizorów Orion.

 

 

źródło: Biuro Prasowe Rainbow

Załączniki: Rainbow Tours razem z Fat Baby wyprzedza konkurencję turystyka, wypoczynek, turystyka, wypoczynek - Biuro podróży Rainbow Tours, jako pierwsze wśród największych touroperatorów, rozpoczęło promocję oferty Lato 2013. Przygotowana przez Fat Baby na zlecenie Rainbow Tours kampania ma na celu prezentację zalet różnorodnej oferty Rainbow Tours, wsparcie przedsprzedaży oferty na Lato 2013 oraz zachęcenie klientów do dokonania rezerwacji z rabatem do 30% (oferta ważna do 21.12.2012).

Hashtagi: #turystyka, wypoczynek #turystyka, wypoczynek

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy