marketing media reklama turystyka Wypoczynek

Rainbow Królem Egzotyki – nowa kampania reklamowa

Rainbow Królem Egzotyki – nowa kampania reklamowa
Król

Data publikacji: 25.07.2019

Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rainbow Królem Egzotyki – nowa kampania reklamowa

Kategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek

Król Egzotyki

Symbolami najnowszej kampanii reklamowej Rainbow są lew jako Król Egzotyki oraz królewska korona.

„Nasza nowa kampania wyraźne podkreśla pozycję lidera marki Rainbow w segmencie wyjazdów egzotycznych” – mówi Milena Wysokińska, Dyrektor Marketingu w Rainbow Tours.

Kampania została przygotowana we współpracy z agencją Fat Baby. Różnorodność  i przewaga egzotycznej oferty Rainbow pokazana jest na przykładzie 11 destynacji z różnych kontynentów m.in. Meksyku, Dominikany, Wietnamu, Kenii i Australii. 

Działania promocyjne obejmują: outdoor, siatki wielkoformatowe, Internet, nośniki na lotniskach Chopina i Katowice Airport oraz materiały BTL w oddziałach Rainbow. Warto wspomnieć, że nośniki lotniskowe (outdoor, plakaty, ekrany, CLP, proporce, drzwi) zostały w każdym przypadku dobrane kontekstowo.

1 / 5

źródło: Biuro Prasowe Rainbow

Załączniki: Rainbow Królem Egzotyki - nowa kampania reklamowa media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek - Król Egzotyki

Hashtagi: #media, marketing, reklama #turystyka, wypoczynek

A to już wiesz?  eSky.pl i AXA Partners wprowadzają ubezpieczenie turystyczne COVID-19

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy