marketing media reklama turystyka Wypoczynek

Sky Club wyróżniony w konkursie Teleinfo 100

W grudniu tego roku po raz jedenasty odbył się konkurs Teleinfo 100 na najlepiej zinformatyzowane firmy i instytucje w Polsce. Biuro podróży Sky Club zostało wyróżnione w kategorii małych i średnich

Data publikacji: 11.01.2012

Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sky Club wyróżniony w konkursie Teleinfo 100

Kategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek

W grudniu tego roku po raz jedenasty odbył się konkurs Teleinfo 100 na najlepiej zinformatyzowane firmy i instytucje w Polsce. Biuro podróży Sky Club zostało wyróżnione w kategorii małych i średnich przedsiębiorstw.

W grudniu tego roku po raz jedenasty odbył się konkurs Teleinfo 100 na najlepiej zinformatyzowane firmy i instytucje w Polsce. Biuro podróży Sky Club zostało wyróżnione w kategorii małych i średnich przedsiębiorstw.

W pierwszym etapie konkursu spośród firm, które zgłosiły się do redakcji Businessman.pl – organizatora konkursu – wyłoniono po sześć nominacji w każdej z siedmiu kategorii. Wszyscy uczestnicy konkursu musieli zgłosić trzy najciekawsze projekty IT zrealizowane w okresie 2010-2011.

– Dzięki ciągłemu wprowadzaniu nowatorskich rozwiązań do naszego systemu, nasz wizerunek w oczach Klientów, zwłaszcza młodych, poprawia się. Informatyka to nie tylko oszczędność czasu, ale i doskonała platforma do aktywnej komunikacji z naszymi Klientami, Agentami i całą społecznością internetową – mówi Marta Truskolaska, kierownik ds. sprzedaży.

Wśród docenionych przez jury projektów Sky Club znalazł się komunikator „Sky Connector”, który zainstalowany na komputerach wszystkich Agentów, z którymi współpracuje touroperator, pozwala na bezpośrednią, szybką i wygodną komunikację w czasie rzeczywistym, tj. informowanie o ostatnich wolnych miejscach, zmianach godzin przelotu czy nowych promocjach na bieżąco. Dzięki temu, w krótkim czasie znacząco poprawił się współczynnik sprzedaży miejsc na organizowanych przez Sky Club wyjazdach. Kolejnym zgłoszonym rozwiązaniem był oparty na VoIP system ThuliumContact Center, który obsługuje Sky Club zarówno w zakresie rozproszonego Call Center, jak i umożliwia szybką, wygodną oraz darmową komunikację wewnątrz firmy. Wśród wielu korzyści jakie niesie ze sobą to rozwiązanie można wyróżnić m.in. możliwość zarządzania połączeniami przychodzącymi do Call Center, nagrywania rozmów oraz dostęp do pełnych raportów z wykonanej pracy.Trzecią innowacją wprowadzoną przez Sky Club były cieszące się ogromną popularnością aukcje online, w których mogli brać udział wszyscy zalogowani użytkownicy www.sky-club.eu. Każda z wycieczek miała określoną cenę wyjściową, a licytujący mogli ją „zbijać” i tak najbardziej wytrwałym udawało się obniżyć cenę wyjazdu nawet o 500 zł.

A to już wiesz?  Rainbow Tours szkoli pracowników

– Internet jest dla nas priorytetowym kanałem komunikacji i niezwykle ważnym narzędziem sprzedaży. Ciągle staramy się być na bieżąco z nowinkami technicznymi i wprowadzać je, aby Klienci postrzegali nas jako markę nowoczesną, przyjazną i otwartą – mówi Stanisław Grabarczyk, Główny Administrator IT Sky Club.

Pełne wyniki konkursu oraz ich szczegółowe omówienie zostały opublikowane w raporcie TELEINFO 100 przygotowywanym przez redakcję Businessman.pl.

źródło: Biuro Prasowe Sky Club

Załączniki: Sky Club wyróżniony w konkursie Teleinfo 100 media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek - W grudniu tego roku po raz jedenasty odbył się konkurs Teleinfo 100 na najlepiej zinformatyzowane firmy i instytucje w Polsce. Biuro podróży Sky Club zostało wyróżnione w kategorii małych i średnich przedsiębiorstw.

Hashtagi: #media, marketing, reklama #turystyka, wypoczynek

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy