Biznes ekonomia finanse turystyka Wypoczynek

Lipcowe wzrosty sprzedaży

Zarząd Rainbow Tours S.A. informuje, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w lipcu 2012 r. wyniosła 98,0 mln złotych. W porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym stanowi to wzrost o 41,8

Data publikacji: 27.08.2012

Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lipcowe wzrosty sprzedaży

Kategoria: turystyka, wypoczynek, ekonomia, biznes, finanse

Zarząd Rainbow Tours S.A. informuje, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w lipcu 2012 r. wyniosła 98,0 mln złotych. W porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym stanowi to wzrost o 41,8 %.

Zarząd Rainbow Tours S.A. informuje, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w lipcu 2012 r. wyniosła 98,0 mln złotych. W porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym stanowi to wzrost o 41,8 %.

Przychody ze sprzedaży spółki w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 31 lipca 2012 roku wyniosły 310,8 mln złotych i są wyższe o 49,5 %, od przychodów za okres od 1 stycznia – 31 lipca 2011 roku, które wyniosły 207,9 mln złotych.

Wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży Grupy Kapitałowej Rainbow Tours S.A. wyniosła w lipcu 2012 r. 103,9 mln złotych, co w porównaniu z analogicznym okresem 2011 r., w którym przychody wyniosły 75,9 mln, stanowi wzrost sprzedaży o 36,9 %. Przychody ze sprzedaży Grupy w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 31 lipca 2012 roku wyniosły 332,6 mln zł i są wyższe o 43,3 %, od przychodów za okres od 1 stycznia – lipca 2011 roku, które wyniosły 232,1 mln zł.

 

źródło: Biuro Prasowe Rainbow

Załączniki: Lipcowe wzrosty sprzedaży turystyka, wypoczynek, ekonomia, biznes, finanse - Zarząd Rainbow Tours S.A. informuje, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w lipcu 2012 r. wyniosła 98,0 mln złotych. W porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym stanowi to wzrost o 41,8 %.

Hashtagi: #turystyka, wypoczynek #ekonomia, biznes, finanse

A to już wiesz?  Hotel bez smug na wizerunku, czyli jak dbać o powierzchnie szklane

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy