marketing media reklama turystyka Wypoczynek

Katalog Triady doceniony przez ekspertów

W kolejnej edycji branżowego konkursu „Złoty Biegun Rynku Turystycznego” wyłoniono najlepsze katalogi biur podróży. Wzorem lat ubiegłych, katalogi zostały ocenione przez profesjonalne jury pod kątem sposobu przedstawienia oferty, layoutu, jakości zdjęć, czytelności i użyteczności dla klienta. Katalog biura podróży Triada - LATO 2011 zdobył uznanie ekspertów i otrzymał 3.

Data publikacji: 25.05.2011

Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Katalog Triady doceniony przez ekspertów

Kategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek

W kolejnej edycji branżowego konkursu „Złoty Biegun Rynku Turystycznego” wyłoniono najlepsze katalogi biur podróży. Wzorem lat ubiegłych, katalogi zostały ocenione przez profesjonalne jury pod kątem sposobu przedstawienia oferty, layoutu, jakości zdjęć, czytelności i użyteczności dla klienta. Katalog biura podróży Triada – LATO 2011 zdobył uznanie ekspertów i otrzymał 3. miejsce.

W kolejnej edycji branżowego konkursu „Złoty Biegun Rynku Turystycznego” wyłoniono najlepsze katalogi biur podróży. Wzorem lat ubiegłych, katalogi zostały ocenione przez profesjonalne jury pod kątem sposobu przedstawienia oferty, layoutu, jakości zdjęć, czytelności i użyteczności dla klienta. Katalog biura podróży Triada – LATO 2011 zdobył uznanie ekspertów i otrzymał 3. miejsce.

Magazyn „Rynek Turystyczny” wziął pod lupę katalogi wydane w sezonie jesienno-zimowo-wiosenny 2010/2011. O jak najbardziej obiektywny i merytoryczny wybór zadbało profesjonalne jury, w skład którego weszli m.in. redaktorzy znanych magazynów turystycznych i hotelarskich, fotografowie i dyrektorzy artystyczni. Oceniano katalogi w kilku kategoriach: okładka, wygląd wewnętrzny, estetyka, jakość zdjęć i druku, użyteczność zawartych w środku wiadomości i czytelność treści. Do konkursu zgłoszono 53 katalogi, spośród których do ścisłego finału zakwalifikowano 15. Katalog Triady zajął 3. miejsce.

Jest to dla nas ogromne wyróżnienie. Zawsze podczas tworzenia katalogu staramy się zadbać o jego estetykę, czytelność, a przede wszystkim oryginalność. Zdajemy sobie sprawę, że powielanie schematów nie przyniesie dobrych efektów – mówi Ewa Zawistowska z Triady. – W tegorocznym katalogu postawiliśmy nie tylko na rzetelność informacji w nim zawartych, ale także na charakterystyczną i przykuwającą wzrok okładkę.

Jury doceniło w tym roku przede wszystkim obecność konkretnych, najpotrzebniejszych klientowi informacji. Podawane są m.in. najważniejsze cechy poszczególnych obiektów hotelowych, temperatury na miejscu, ceny wycieczek fakultatywnych, numery telefonów do prezentowanych hoteli, adresy ich stron internetowych czy udogodnienia dla rodzin z dziećmi.

A to już wiesz?  Lato 2016 z nowym wizerunkiem marki

źródło: Biuro Prasowe Triada

Załączniki: Katalog Triady doceniony przez ekspertów media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek - W kolejnej edycji branżowego konkursu „Złoty Biegun Rynku Turystycznego” wyłoniono najlepsze katalogi biur podróży. Wzorem lat ubiegłych, katalogi zostały ocenione przez profesjonalne jury pod kątem sposobu przedstawienia oferty, layoutu, jakości zdjęć, czytelności i użyteczności dla klienta. Katalog biura podróży Triada - LATO 2011 zdobył uznanie ekspertów i otrzymał 3. miejsce.

Hashtagi: #media, marketing, reklama #turystyka, wypoczynek

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy