marketing media reklama turystyka Wypoczynek

INTERFERIE na You Tubie

Zamiast kilku statycznych zdjęć w folderze – film prezentujący z bliska standard ośrodka i oferowane na miejscu usługi. Aktualny, uzupełniony o krótkie informacje, pozwala potencjalnym gościom obejrzeć obiekt „od  środka” i bardziej świadomie podjąć decyzję o rezerwacji. Spółka INTERFERIE uruchomiła właśnie swój kanał na jednym z najpopularniejszych serwisów internetowych: You

Data publikacji: 23.08.2011

Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: INTERFERIE na You Tubie

Kategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek

Zamiast kilku statycznych zdjęć w folderze – film prezentujący z bliska standard ośrodka i oferowane na miejscu usługi. Aktualny, uzupełniony o krótkie informacje, pozwala potencjalnym gościom obejrzeć obiekt „od  środka” i bardziej świadomie podjąć decyzję o rezerwacji. Spółka INTERFERIE uruchomiła właśnie swój kanał na jednym z najpopularniejszych serwisów internetowych: You Tube.

Zamiast kilku statycznych zdjęć w folderze – film prezentujący z bliska standard ośrodka i oferowane na miejscu usługi. Aktualny, uzupełniony o krótkie informacje, pozwala potencjalnym gościom obejrzeć obiekt „od  środka” i bardziej świadomie podjąć decyzję o rezerwacji. Spółka INTERFERIE uruchomiła właśnie swój kanał na jednym z najpopularniejszych serwisów internetowych: You Tube.

Pod adresem http://www.youtube.com/interferie znajduje się obecnie osiem filmów zrealizowanych w dwóch nadmorskich obiektach INTERFERII: kołobrzeskim „Chalkozynie” oraz znajdującym się w Dąbkach „Argentycie”. To krótkie, kilkudziesięciosekundowe prezentacje ośrodków wraz z ich ofertą: osobne pliki poświęcone są np. gastronomii czy bazie zabiegowej, internauci mogą więc oglądać budynki z zewnątrz, jak i w środku, przyjrzeć się wyposażeniu i standardowi pokoi, a także różnorodnym zabiegom rehabilitacyjnym. Nie zapomniano też o atutach samych nadbałtyckich miejscowości, bardzo popularnych wśród turystów – na gości czekają szerokie piaszczyste plaże, leczniczy mikroklimat i wiele możliwości zdrowego odpoczynku przez cały rok.

Wykorzystanie wideo marketingu ma zalety nie tylko dla firm z branży turystycznej, którym umożliwia odpowiednie promowanie swoich usług z wykorzystaniem najnowocześniejszych metod. To również wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy – zanim zdecydują się na daną lokalizację i obiekt – lubią jak najdokładniej obejrzeć budynek i pokoje, poznać oferowane usługi, zweryfikować uzyskane informacje. Zamiast podejmować decyzję wyłącznie na podstawie katalogu czy strony internetowej, dzięki aktualnym filmom na You Tube uzyskują narzędzie pozwalające na obejrzenie z bliska wybranych ośrodków.

A to już wiesz?  Europejskie miasta, w których dzieci nie będą się nudzić

– Doskonale zdajemy sobie sprawę, jak bardzo dzięki internetowi zmienił się sposób komunikacji z potencjalnymi klientami i jak wielką rolę pełnią obecnie media społecznościowe – mówi Dariusz Lubos, dyrektor marketingu spółki INTERFERIE. – Chcemy wykorzystać ten niezwykle ważny i skuteczny sposób komunikacji, jakim jest You Tube, aby dotrzeć z naszą ofertą do tych osób, które poszukują informacji przede wszystkim w internecie. Będziemy rozbudowywać nasz kanał o kolejne materiały tak, aby stał się on bogatą multimedialną bazą informacji o ośrodkach Interferii. 

Z przedstawionych w maju przez serwis You Tube statystyk wynika, że zamieszczone tam klipy mają codziennie około 3 mld odsłon, co jest wzrostem o 50 proc. w porównaniu do minionego roku. Pod względem ilości unikalnych odwiedzin You Tube znajduje się na pierwszym miejscu wśród serwisów wideo w sieci.

Kanał http://www.youtube.com/interferie można subskrybować, aby otrzymywać powiadomienia o nowych, dodanych materiałach.

źródło: Biuro Prasowe Interferie

Załączniki: INTERFERIE na You Tubie media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek - Zamiast kilku statycznych zdjęć w folderze – film prezentujący z bliska standard ośrodka i oferowane na miejscu usługi. Aktualny, uzupełniony o krótkie informacje, pozwala potencjalnym gościom obejrzeć obiekt „od  środka” i bardziej świadomie podjąć decyzję o rezerwacji. Spółka INTERFERIE uruchomiła właśnie swój kanał na jednym z najpopularniejszych serwisów internetowych: You Tube.

Hashtagi: #media, marketing, reklama #turystyka, wypoczynek

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy