marketing media reklama turystyka Wypoczynek

Brązowe Effie dla Rainbow

Brązowe Effie dla Rainbow
12 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej, Rainbow odebrał Brązowe Effie w kategorii Usługi w prestiżowym konkursie Effie Awards 2015. Wyróżnienie dotyczy kampanii „Zwierzaki"- Lato 2015. To kolejna nagroda dla touroperatora w konkursie, w którym nagradzane są najbardziej efektywne kampanie

Data publikacji: 14.10.2015

Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Brązowe Effie dla Rainbow

Kategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek

12 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej, Rainbow odebrał Brązowe Effie w kategorii Usługi w prestiżowym konkursie Effie Awards 2015. Wyróżnienie dotyczy kampanii „Zwierzaki"- Lato 2015. To kolejna nagroda dla touroperatora w konkursie, w którym nagradzane są najbardziej efektywne kampanie reklamowe.

12 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej, Rainbow odebrał Brązowe Effie w kategorii Usługi w prestiżowym konkursie Effie Awards 2015. Wyróżnienie dotyczy kampanii „Zwierzaki"- Lato 2015. To kolejna nagroda dla touroperatora w konkursie, w którym nagradzane są najbardziej efektywne kampanie reklamowe.

Nagrodzona kampania „Zwierzaki-Lato 2015” jest kontynuacją poprzedniego konceptu, który również odniósł bardzo duży sukces. W tej odsłonie w komunikacji zwrócono uwagę na atrakcyjność wyjazdów 7+7 (zwiedzanie +wypoczynek) oraz animacji dla dzieci i dorosłych. Pojawiły się nowe „wakacyjne zwierzaki”, które znajdują w bogatej i różnorodnej ofercie Rainbow wakacje dostosowane do swoich potrzeb. Głos Krystyny Czubówny, doskonale znany z filmów przyrodniczych podkreśla klimat reklam i tym samym bardzo je wyróżnia.

Działania promocyjne obejmowały swym zasięgiem: ogólnopolską telewizję, internet, radio, materiały BTL w oddziałach Rainbow, oraz w sieci sprzedaży na terenie całego kraju, narzędzia direct mail, działania ambientowe. Kampania prowadzona była na poziomie ogólnopolskim i lokalnym

Strategię komunikacji oraz kreację dla wszystkich kanałów komunikacji, a także projekty graficzne katalogów przygotowała agencja Fat Baby. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Blueway Com. Za produkcję reklam telewizyjnych odpowiadał dom produkcyjny Papaya Films. Spoty wyreżyserował Bartosz Dombrowski.

Do tegorocznej edycji Effie Awards reklamodawcy zgłosili ponad 170 kampanii, jednak jurorzy nominowali 68 w 20 kategoriach. Warto wspomnieć, że idea konkursu dopuszcza tylko te projekty, w których wszystkie kluczowe narzędzia marketingu oraz współpraca pomiędzy agencją reklamową a klientem osiągają najlepszą efektywność komunikacyjną oraz wysokie wyniki biznesowe.

A to już wiesz?  Raport RanKING - rynek i ceny ubezpieczeń turystycznych

Agencja Fat Baby pracuje m. in. dla marki Rainbow, Rossmann, dla Totalizatora Sportowego, PKO Banku Polskiego oraz AVIVA
Dom mediowy Blueway Com realizuje cykliczne kampanie w mediach m.in dla firm: Rossmann, Berlitz, FLC Pharma i STS. Od ponad trzech lat współpracuje z Rainbow.

Spoty z nagrodzonej kampanii:

 

źródło: Biuro Prasowe Rainbow

Załączniki: Brązowe Effie dla Rainbow media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek - 12 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej, Rainbow odebrał Brązowe Effie w kategorii Usługi w prestiżowym konkursie Effie Awards 2015. Wyróżnienie dotyczy kampanii „Zwierzaki"- Lato 2015. To kolejna nagroda dla touroperatora w konkursie, w którym nagradzane są najbardziej efektywne kampanie reklamowe.

Hashtagi: #media, marketing, reklama #turystyka, wypoczynek

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy