nowe produkty/usługi turystyka Wypoczynek

Best Western Hotels&Resorts z trzecim soft brandem w portfolio – BW Signature Collection by Best Western

Poniedziałek, 20 listopada 2017 r. – Phoenix, Arizona, USA

Data publikacji: 20.11.2017

Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Best Western Hotels&Resorts z trzecim soft brandem w portfolio – BW Signature Collection by Best Western

Kategoria: nowe produkty/usługi, turystyka, wypoczynek

Poniedziałek, 20 listopada 2017 r. – Phoenix, Arizona, USA – 

Poniedziałek, 20 listopada 2017 r. – Phoenix, Arizona, USA –  Best Western Hotels&Resorts ogłosiły jedenastą markę w ramach swoich struktur, będącą zarazem najnowszym soft brandem w portfolio – BW Signature Collection by Best Western. Wraz z pojawieniem się nowego produktu, sieć może zaoferować hotelom możliwość funkcjonowania pod soft brandem w większości segmentów – upper economy i midscale (SureStay CollectionSM by Best Western), upper midscale (BW Signature Collection by Best Western), a także upscale oraz upper upscale (BW Premier Collection®).

– Coraz więcej hoteli w Ameryce Północnej oraz na innych kontynentach decyduje się na niezależne funkcjonowanie, ponieważ oczekują elastyczności oraz wolności od wymogów marki, przy jednoczesnym poszukiwaniu alternatywnych źródeł biznesu, programu lojalnościowego oraz solidnego systemu rezerwacyjnego – powiedział David Kong, prezes i CEO Best Western Hotels & Resorts. 

– Obecnie nikt nie oferuje hotelarzom soft brandu w segmencie upper midscale, dlatego poprzez dywersyfikację naszych propozycji możemy pozyskać udział w rynku i osiągnąć efekt skali. Jednocześnie, cieszymy się, że możemy zaproponować miejsce na hotelarskiej mapie wysokiej jakości niezależnym hotelom o ogromnym potencjale, a także wspierać je poprzez nasze zasoby. Wierzymy, że to model win-win – dodał Kong.

Dwa pierwsze obiekty, które dołączyły do BW Signature Collection by Best Western znajdują się w stanach Vermont i Nowy Jork – Killington Mountain Lodge (Killingotn, Vermont) oraz Brooklyn Way Hotel (Brooklyn, Nowy Jork).

Hotele dołączające do nowego brandu będą wdrażane w ramach sprawnej i szybkiej aktywacji, z niemalże natychmiastowym dostępem do wysokiej jakości systemów zarządzania przychodami, wsparcia w zakresie sprzedaży oraz udziału w targach, programów marketingowych, wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego, globalnego systemu rezerwacyjnego oraz szeregu innych korzyści.

A to już wiesz?  GRUPA COSTA CROCIERE

Aby dołączyć do nowej marki, hotele będą musiały utrzymać poziom zadowolenia użytkowników TripAdvisor® na poziomie co najmniej 4,0 oraz spełnić dodatkowe standardy. Best Western zakłada, że do 2020 roku co najmniej 100 obiektów będzie funkcjonować w ramach marki bądź w trakcie przygotowań do aktywacji.

źródło: Biuro Prasowe Best Western Hotels Poland

Załączniki: Best Western Hotels&Resorts z trzecim soft brandem w portfolio – BW Signature Collection by Best Western nowe produkty/usługi, turystyka, wypoczynek - Poniedziałek, 20 listopada 2017 r. – Phoenix, Arizona, USA – 

Hashtagi: #nowe produkty/usługi #turystyka, wypoczynek

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy