Hotele Wiadomości Branżowe

Best Western w Polsce powołuje dział do obsługi kluczowych klientów

Największa na świecie rodzina hotelowa rozbudowuje swoje struktury w Polsce. Do zespołu Best Western dołączyła Anna Świeżewska, która objęła stanowisko Kierownika ds. Klientów Kluczowych.Anna Świeżewska rozpoczęła współpracę z Best Western we wrześniu tego roku. Do jej obowiązków należy przede wszystkim współpraca z globalnymi biurami Best Western, wspieranie sprzedaży na polskim rynku w należących do sieci obiektach z segmentu business i leisure oraz prowadzenie szkoleń dla pracowników hoteli dołączających do Best Western.Nawet najlepsze międzynarodowe know-how nie gwarantuje sukcesu, jeśli nie zna się specyfiki lokalnego rynku. Dlatego też w przypadku decyzji o zatrudnieniu Anny, zadecydowało przede wszystkim jej ogromne doświadczenie we współpracy z dużymi sieciami, działającymi właśnie w Polsce – mówi Gheorghe Marian Cristescu, Regionalny Dyrektor Sprzedaży Best Western na Polskę.Anna Świeżewska jest absolwentką kierunku Ekonomika Turystyki w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej. W branży pracuje od ponad 15 lat. Swoje pierwsze kroki zawodowe stawiała w biurze podróży Furnel Travel. Doświadczenie w

Największa na świecie rodzina hotelowa rozbudowuje swoje struktury w Polsce. Do zespołu Best Western dołączyła Anna Świeżewska, która objęła stanowisko Kierownika ds. Klientów Kluczowych.

Anna Świeżewska rozpoczęła współpracę z Best Western we wrześniu tego roku. Do jej obowiązków należy przede wszystkim współpraca z globalnymi biurami Best Western, wspieranie sprzedaży na polskim rynku w należących do sieci obiektach z segmentu business i leisure oraz prowadzenie szkoleń dla pracowników hoteli dołączających do Best Western.

Nawet najlepsze międzynarodowe know-how nie gwarantuje sukcesu, jeśli nie zna się specyfiki lokalnego rynku. Dlatego też w przypadku decyzji o zatrudnieniu Anny, zadecydowało przede wszystkim jej ogromne doświadczenie we współpracy z dużymi sieciami, działającymi właśnie w Polsce ? mówi Gheorghe Marian Cristescu, Regionalny Dyrektor Sprzedaży Best Western na Polskę.

Anna Świeżewska jest absolwentką kierunku Ekonomika Turystyki w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej. W branży pracuje od ponad 15 lat. Swoje pierwsze kroki zawodowe stawiała w biurze podróży Furnel Travel. Doświadczenie w hotelarstwie zdobywała pracując dla międzynarodowych sieci hotelowych, takich jak Holiday Inn czy Novotel. Przez ostatnie 3 lata pełniła funkcję Key Account Managera w Sofitel Warsaw Victoria.

O sieci Best Western

Best Western to największa na świecie rodzina hotelowa, która świętuje w  tym roku 66 lat swojej działalności. Do sieci należy obecnie ponad 4 000 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod trzema markami: BEST WESTERN, BEST WESTERN PLUS oraz BEST WESTERN PREMIER. To, co łączy obiekty Best Western to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny  oraz programy sprzedażowo ? marketingowe. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości. Best Western Hotels Osuuskunta, określany też jako Best Western Hotels Finland, Baltic States and Poland, jest siedzibą biura reprezentującego sieć Best Western w Finlandii, krajach bałtyckich oraz w Polsce.

A to już wiesz?  Pierwszy hotel Best Western w Trójmieście

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.

Źródło Best Western Hotels Poland. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy