Kilka lat temu skrótowiec FOMO (fear of missing out) opisujący nerwową potrzebę zerkania co chwilę na smartfon królował w mediach. Wielu z nas identyfikowało się z tym lękiem, karcąc się w duchu za zmarnowany czas przed ekr
Data publikacji: 02.07.2018Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy kochają zagraniczne podróże: 88% wyszukiwań przypada na hotele poza granicami krajuKategoria: styl życia, turystyka, wypoczynekPierwszy w historii Hotel
Data publikacji: 09.12.2015Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe wzory kart Emirates Skywards na 2016 rok zaprojektowane przez młodych artystów z całego świataKategoria: kultura, sztuka, rozrywka, turystyka, wypoczynekKa
Data publikacji: 20.06.2017Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polskie hotelarstwo dynamicznie rośnie, ale nie wszyscy wytrzymują tempo – sytuacja finansowa w branżyKategoria: turystyka, wypoczynek, ekonomia, biznes, finanse
Warszawa, XX września 2019IBIS STYLES ROZBUDZA KREATYWNOŚĆ – WYSTAWA NIEPOWTARZALNYCH FOTOGRAFII Z INSTAGRAMA#ibisStylesByUs to międzynarodowy konkurs fotograficzny przygotowany przez markę ibis Styles we współpracy z wiodą
Informacja prasowaWarszawa, 15 lutego 2021 r.Rozpoczynająca się od dziś promocja First Moment, liczne zniżki cenowe, a także ochrona Klientów przed skutkami niespodziewanej kwarantanny – z tego wszystkiego można skorzystać
Data publikacji: 29.02.2016Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: HoReCa prognozuje wzrost sprzedażyKategoria: handel, turystyka, wypoczynekW I kwartał 2016 roku branża HoReCa[1] wchodzi w dobrych nastrojach. Świadczy o tym do�
Data publikacji: 22.10.2015Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Loty składane do Portugalii i Hiszpanii hitem wakacji 2015. Polacy latają coraz sprytniejKategoria: transport, turystyka, wypoczynekPorto, Lizbona oraz Ibiza to u
Data publikacji: 01.06.2015Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Podróże Polaków z dziećmiKategoria: sprawy społeczne, turystyka, wypoczynekPolacy podróżując z dziećmi nie ograniczają się tylko do wycieczek po kraju. Sw
Nowa kolekcja artystyczna Empiku „Rafał Olbiński for Empik” Motywy pojawiające się na plakatach i obrazach Rafała Olbińskiego wprowadzają widza w wyjątkowy, surrealistyczny świat. Znawcy sztuki z łatwością rozpoznają