INFORMACJA PRASOWA Warszawa, 03.02.2021To będzie przełomowy rok dla wielu hoteliSektor hotelowy czeka duża transformacjaAutor: Katarzyna Tencza, Associate Directo
Data publikacji: 09.08.2016Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak wybrać najlepszy hotel zgodnie z ulubionym rodzajem aktywności? Podpowiada KAYAK.plKategoria: zainteresowania, hobby, turystyka, wypoczynekWarszawa, 9 sierpnia
Data publikacji: 20.04.2015Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 9,2 mld USD* – wartość historycznego zamówienia Emirates na silniki Rolls-Royce’a do A380Kategoria: transport, turystyka, wypoczynekNajwiększa transakcj
Data publikacji: 03.06.2015Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Linie Emirates sponsorem Pucharu Anglii przez najbliższe trzy lataKategoria: sport, turystyka, wypoczynekLondyn, Wielka Brytania; Dubaj, Zjednoczone Emiraty Arabski
Data publikacji: 06.03.2013Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rainbow Tours po 4 kwartałach 2012Kategoria: turystyka, wypoczynek, ekonomia, biznes, finanseW rozszerzonym skonsolidowanym raporcie Grupy Kapitałowej Rainbow Tour
Data publikacji: 25.10.2012Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Clarins partnerem BoniFaCio Spa & Sport ResortKategoria: turystyka, wypoczynek, turystyka, wypoczynekFirma Clarins, światowy lider w dziedzinie luksusowej piel
Data publikacji: 14.01.2019Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Włochy podbiły serca narciarzy: Trydent – Górna Adyga najpopularniejszym regionem sezonuKategoria: turystyka, wypoczynek, turystyka, wypoczynekWarszawa, 14
Data publikacji: 25.02.2013Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dokąd na urlop w 2013 roku? FRU.PL i Bankier.pl prognozują trendyKategoria: zainteresowania, hobby, turystyka, wypoczynekJeśli urlop, to tylko do it yourself! Tr
Data publikacji: 29.02.2016Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: HoReCa prognozuje wzrost sprzedażyKategoria: handel, turystyka, wypoczynekW I kwartał 2016 roku branża HoReCa[1] wchodzi w dobrych nastrojach. Świadczy o tym do�
Data publikacji: 24.10.2011Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Złoty Medal MTP dla akcji „Poznań za pół ceny"!Kategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynekMiasto Poznań zostało podwójnie nagrodzone po