Data publikacji: 22.03.2016Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W 2015 oferta sieci Best Western wzbogaciła się o ponad 500 pokoiKategoria: nowe produkty/usługi, turystyka, wypoczynekRok 2015 był jednym z najbardziej dynamicz
Warszawa, 21 lipca 2020Informacja prasowaNawalne deszcze a susza. Czy Polsce w dalszym ciągu zagraża susza?Zasoby wód powierzchniowych w Polsce wynoszą około 1,6 tys. m3/rok/osobę, podczas gdy średnia dla Europy jest niemal 3
Data publikacji: 13.03.2014Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Emirates uruchomiły połączenie do BostonuKategoria: nowe produkty/usługi, turystyka, wypoczynekÓsme amerykańskie miasto w sieci Emirates umożliwi przewóz pa
Data publikacji: 26.04.2012Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rainbow Tours ujawnia marcowe wynikiKategoria: turystyka, wypoczynek, ekonomia, biznes, finanseTouroperator dokonał podsumowania wyników dotyczących przychodów z
Data publikacji: 03.02.2012Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: "MotocykLove Tango" Anny JackowskiejKategoria: zainteresowania, hobby, turystyka, wypoczynekW lutym w egzotyczną podróż po Argentynie wyruszy motocyklis
Louvre Hotels Group z tytułem Great Place to Work!Z wielką przyjemnością ogłaszamy, że grupa hotelowa Louvre Hotels otrzymała tytuł Great Place to Work! Ten wyjątkowy certyfikat przyznawany jest pracodawcom, którzy wyróżni
Data publikacji: 23.08.2011Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: INTERFERIE na You TubieKategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynekZamiast kilku statycznych zdjęć w folderze – film prezentujący z bliska standa
KOMUNIKAT PRASOWY – TALLIN, 02.12.2019TALLIN W DŹWIĘKACH IBIS MUSIC!Znana ze swojej pasji do muzyki, marka ibis nie przestaje wspierać wschodzących artystów w rozwoju ich muzycznej kariery. W zeszły piątek, 29 listopada
Data publikacji: 28.11.2011Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa Triada rozpoczęła współpracę z HolidayCheck.plKategoria: nowe produkty/usługi, turystyka, wypoczynekDo katalogów Triady i Sky Club z ofertą Lato 2012 w
IBIS MUSIC WRACA W NOWEJ ODSŁONIE!We Are Open to nowa odsłona kampanii ibis MUSIC, której ideą jest odkrywanie lokalnych dźwięków i wschodzących muzycznych talentów na całym świecie. Tym razem marka zaprasza miłośników m