Data publikacji: 02.10.2019Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Podsumowanie wakacji 2019: Polskę chętnie odwiedzali Amerykanie, Brytyjczycy i… Koreańczycy!Kategoria: internet, turystyka, wypoczynekWarszawa, 2 październ
Data publikacji: 07.03.2014Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wzrost przedsprzedaży lata o prawie 41%Kategoria: turystyka, wypoczynek, ekonomia, biznes, finanseRainbow Tours dokonał podsumowania przedsprzedaży oferty z katal
Data publikacji: 29.06.2020Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biura turystyczne idą… z torbamiKategoria: turystyka, wypoczynek, ekonomia, biznes, finanseBranża turystyczna jest jedną z tych, które najmocniej ucierpiały w
Data publikacji: 10.08.2011Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polska Wita – turystyczne propozycje na lato i jesieńKategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynekLato poLato powoli zmierza ku końcowi. W sierpni
Data publikacji: 21.01.2013Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lotnicza prognoza cenowa – karnawałowy city breakKategoria: turystyka, wypoczynek, turystyka, wypoczynekKarnawał to czas sprzyjający krótkim wyjazdom. Doskona�
Data publikacji: 19.03.2014Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przygotuj ciało na nadejście wiosnyKategoria: styl życia, turystyka, wypoczynekFerie za nami, a do wakacji musimy jeszcze chwilę poczekać. Za sprawą wysokich t
Data publikacji: 15.07.2013Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Emirates z Dubaju do Bangkoku 6 razy dziennieKategoria: nowe produkty/usługi, turystyka, wypoczynekWarszawa, 15 lipca 2013 –Warszawa, 15 lipca 2013 – Linie E
Data publikacji: 08.04.2014Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Na wakacje z Rainbow Tours Dreamlinerem LOT-u przez kolejne dwa lataKategoria: turystyka, wypoczynek, turystyka, wypoczynekWarszawa, 8 kwietnia 2014 roku – Po sukc
Komunikat prasowy — Środa, 7 sierpnia 2019 r.FINAŁ IBIS MUSIC NA SCENIE FESTIWALU SZIGET 2019 W BUDAPESZCZIE – WŚRÓD FINALISTÓW POLSKI ZESPÓŁ SO FLOWPrzed nami finał muzycznej kampanii ibis MUSIC. Marka z dumą zaprezent
IBIS MUSIC WRACA W NOWEJ ODSŁONIE!We Are Open to nowa odsłona kampanii ibis MUSIC, której ideą jest odkrywanie lokalnych dźwięków i wschodzących muzycznych talentów na całym świecie. Tym razem marka zaprasza miłośników m