Informacja prasowa, Warszawa, 13.06.2017Bezpieczny wyjazd na wakacjePodczas przygotowań do wakacyjnych wycieczek autokarowych dla dzieci i młodzieży, jednym z najczęściej popełnianych przez organizatora błędów jest zbyt pó�
Data publikacji: 06.08.2020Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Barometr Providenta: Zła pogoda, komary, wysokie ceny – co najbardziej przeszkadza Polakom na urlopie?Kategoria: styl życia, turystyka, wypoczynekZła pogoda prz
Data publikacji: 04.09.2019Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak Polacy finansują urlopy i na co najwięcej wydają?Kategoria: styl życia, turystyka, wypoczynekWakacyjny urlop 53% zapytanych Polaków finansuje z oszczędnoś
GARMIN PRZEJMUJE WIODĄCEGO DOSTAWCĘ USŁUG MONITORINGU AWARYJNEGO I KOORDYNACJI DZIAŁAŃ RATUNKOWYCHPrzejęcie dotyczy także Międzynarodowego Centrum Koordynacji Działań Ratunkowych (IERCC)Warszawa, 12 stycznia 2021 – Garmi
Data publikacji: 18.09.2018Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zielone światło dla żółtych dodatków we wnętrzuKategoria: styl życia, turystyka, wypoczynekU schyłku lata z sentymentem wspominamy minione wakacje. Piesze w
Data publikacji: 26.04.2012Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Językowe podróże PolakówKategoria: turystyka, wypoczynek, nauka, edukacja, szkoleniaJuż co dziesiąta osoba decydująca się na zagraniczny kurs językowy wybie
Data publikacji: 21.10.2019Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pomagamy spełniać marzenia – dzieci z Fundacji Happy Kids pojechały z Rainbow na wakacjeKategoria: sprawy społeczne, turystyka, wypoczynekZ myślą o wspa
Data publikacji: 08.01.2018Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bilety lotnicze 72% taniej? To możliwe, latając w mniej popularne dni tygodniaKategoria: transport, turystyka, wypoczynekWyszukiwarka turystyczna KAYAK.pl odkrywa
Według raportu Banku Światowego, co dziesiąty człowiek na Ziemi żyje w skrajnym ubóstwie. To właśnie najbiedniejsi mieszkańcy naszej planety są najbardziej narażeni na zagrożenia związane ze zjawiskami pogodowymi typu susz
Data publikacji: 07.07.2014Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zakochaj się, zainspiruj i odkryj morze możliwości – jak reklamują się polskie miasta i regionyKategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek