Hotel Brant dołącza do rodziny hoteli MercureAccor, globalny lider hotelarstwa i rozszerzonej gościnności, rozbudowuje portfolio marki Mercure w Polsce. Grupa podpisała umowę franczyzy z właścicielem Hotelu Brant Warszawa Wią
Komunikat prasowy 25 LUTEGO 2021Accor, światowy lider hotelarstwa, rozbudowuje w Polsce portfolio marek premium. Grupa podpisała z inwestorem Arturem Kozieją umowę o zarządzanie pięciogwiazdkowym Hotelem Mövenpick Zakopane Imp
Data publikacji: 26.06.2012Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rainbow Tours i sukces sprzedaży w majuKategoria: turystyka, wypoczynek, ekonomia, biznes, finanseZarząd Rainbow Tours S.A. poinformował, że wartość jednostkow
Data publikacji: 14.05.2019Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ING ogłasza współpracę z blinkee.cityKategoria: turystyka, wypoczynek, ekonomia, biznes, finanseING Bank Śląski oraz blinkee.city podpisały umowę o partnersk
Data publikacji: 03.06.2019Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wakacje influencerów: ile kosztuje urlop w ulubionych miejscach polskich blogerów?Kategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynekZapierające dech w p
Informacja prasowaWarszawa, 15 lutego 2021 r.Rozpoczynająca się od dziś promocja First Moment, liczne zniżki cenowe, a także ochrona Klientów przed skutkami niespodziewanej kwarantanny – z tego wszystkiego można skorzystać
Informacja prasowaWarszawa, 19 czerwca 2018 r.Dzieci, ze względu na swoją ciekawość świata i żywiołowość, są szczególnie narażone na niektóre urazy i dolegliwości. Dlatego wyjeżdżając z maluchem na wakacje, każda ma
Data publikacji: 26.06.2012Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Terma Bania w oczach dzieckaKategoria: turystyka, wypoczynek, turystyka, wypoczynekZ okazji pierwszych urodzin Terma Bania zaprasza dzieci i młodzież poniżej osie
Data publikacji: 03.09.2013Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rainbow Tours z zyskiem 4,6 mlnKategoria: turystyka, wypoczynek, ekonomia, biznes, finanseW rozszerzonym raporcie półrocznym Grupy Kapitałowej Rainbow Tours S.A.
IBIS MUSIC WRACA W NOWEJ ODSŁONIE!We Are Open to nowa odsłona kampanii ibis MUSIC, której ideą jest odkrywanie lokalnych dźwięków i wschodzących muzycznych talentów na całym świecie. Tym razem marka zaprasza miłośników m