Wiadomości Branżowe

W Rainbow Tours bezpłatnie zmieniasz termin wakacji – kolejna odsłona kampanii Lato 2014 przygotowanej przez Fat Baby

W Rainbow Tours bezpłatnie zmieniasz termin wakacji – kolejna odsłona kampanii Lato 2014 przygotowanej przez Fat Baby
Biuro podróży Rainbow Tours rozpoczęło promocję „Zmiana Terminu Gratis” w ramach promocji oferty Lato 2014. Przygotowana przez Fat Baby multimedialna kampania ma na celu pokazanie klientom, że warto rezerwować wakacje jak najwcześniej, bo nie dość, że jest duży wybór ofert oraz przystępne ceny, to jeśli wakacyjne plany ulegną zmianie, klienci mogą bezpłatnie zmienić swoją rezerwację właśnie z gwarancją zmiany terminu. Promocja obowiązuje do 31 stycznia 2014W tej odsłonie kampanii reklama pokazuje wakacje dopasowane do potrzeb różnych „wakacyjnych zwierząt” – bo każdy konsument to inny wakacyjny zwierzak – spędzający wakacje w swoim gatunku i na swój sposób .Działania promocyjne obejmują swym zasięgiem: ogólnopolską telewizję, internet, radio, OOH, materiały BTL w salonach Rainbow Tours, oraz w sieci sprzedaży na terenie całego kraju. Kampania prowadzona jest na poziomie ogólnopolskim i lokalnym.-Celem kampanii, która będzie obecna w mediach do końca stycznia tego roku, jest przekonanie klientów, zwłaszcza tych, którzy dokonują rezerwacji z dużym wyprzedzeniem, że warto to zrobić właśnie teraz ze

Teaser

Biuro podróży Rainbow Tours rozpoczęło promocję ?Zmiana Terminu Gratis? w ramach promocji oferty Lato 2014. Przygotowana przez Fat Baby multimedialna kampania ma na celu pokazanie klientom, że warto rezerwować wakacje jak najwcześniej, bo nie dość, że jest duży wybór ofert oraz przystępne ceny, to jeśli wakacyjne plany ulegną zmianie, klienci mogą bezpłatnie zmienić swoją rezerwację właśnie z gwarancją zmiany terminu. Promocja obowiązuje do 31 stycznia 2014

W tej odsłonie kampanii reklama pokazuje wakacje dopasowane do potrzeb różnych ?wakacyjnych zwierząt? ? bo każdy konsument to inny wakacyjny zwierzak ? spędzający wakacje w swoim gatunku i na swój sposób .

Działania promocyjne obejmują swym zasięgiem: ogólnopolską telewizję, internet, radio, OOH, materiały BTL w salonach Rainbow Tours, oraz w sieci sprzedaży na terenie całego kraju. Kampania prowadzona jest na poziomie ogólnopolskim i lokalnym.

Celem kampanii, która będzie obecna w mediach do końca stycznia tego roku, jest przekonanie klientów, zwłaszcza tych, którzy dokonują rezerwacji z dużym wyprzedzeniem, że warto to zrobić właśnie teraz ze względu na bezpłatną gwarancję zmiany terminu. Wiemy, że mogą się zdarzyć różne wypadki losowe, np. odwołany urlop, który w normalnych okolicznościach powoduje wiele stresu i rodzi dodatkowe koszty związane ze zmianą terminu- my wychodzimy takim sytuacjom naprzeciw ? mówi Radomir Świderski ?pr manager w Rainbow Tours

Strategię komunikacji Rainbow Tours oraz kreację dla wszystkich kanałów komunikacji przygotowała agencja Fat Baby. Media zaplanował i zakupił dom mediowy BiFri.

Agencja Fat Baby pracuje m.in. dla Rainbow Tours. Ma na swoim koncie także kampanie dla marek Rossmann, Bakalland, Blue Cash, Echo Investment (wprowadzenie na rynek nowego biurowca Q22).

Bi Fri Marketing Consulting realizuje cykliczne kampanie w mediach dla firm: Rossmann, Atlas oraz Cubus. Od roku współpracuje z Rainbow Tours. Dom mediowy współpracował również ze SKOK-iem Ubezpieczenia oraz Ecco Holiday.

A to już wiesz?  Rainbow Tours podwyższa gwarancję na 2014 rok

Źródło Rainbow Tours. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy