marketing media reklama turystyka Wypoczynek

Sky Club wyróżniony za wykorzystanie mobilnego marketingu

Kapituła konkursowa Mobile Trends Awards złożona z ekspertów z branży IT i mobilnych technologii wyróżniła Sky Club Sp. z o. o. za kampanię z wykorzystaniem QR kodów w katalogu marki Sky Club na sezon letni 2012. Gala rozdania nagród odbyła się 27 stycznia w

Data publikacji: 31.01.2012

Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sky Club wyróżniony za wykorzystanie mobilnego marketingu

Kategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek

Kapituła konkursowa Mobile Trends Awards złożona z ekspertów z branży IT i mobilnych technologii wyróżniła Sky Club Sp. z o. o. za kampanię z wykorzystaniem QR kodów w katalogu marki Sky Club na sezon letni 2012. Gala rozdania nagród odbyła się 27 stycznia w Krakowie.

Kapituła konkursowa Mobile Trends Awards złożona z ekspertów z branży IT i mobilnych technologii wyróżniła Sky Club Sp. z o. o. za kampanię z wykorzystaniem QR kodów w katalogu marki Sky Club na sezon letni 2012. Gala rozdania nagród odbyła się 27 stycznia w Krakowie.

Do 27 grudnia 2011 roku internauci mogli zgłaszać swoje propozycje do I edycji nagród Mobile Trends Awards, spośród których wybrano nominowane w 14 kategoriach firmy. Sky Club w kategorii „wykorzystanie marketingu mobilnego” stanęło w szranki z godnymi przeciwnikami: P4 i jego kampanią "Zagraj w metrze razem z Play", Bankowością Detaliczną BRE Banku z kampanię "Tu byłem w mBanku" oraz z Urząd Miasta Żory i jego projektem "Przez Żory na Śląsk". Zwycięzcą w kategorii został UM Żory.

Serdecznie gratulujemy zwycięzcy – Urzędowi Miasta Żory – mówi Maciej Truskolaski, Prezes Sky Club.Nominacja do tej nagrody jest dla całego zespołu bardzo cennym wyróżnieniem i utwierdza nas w przekonaniu, że warto inwestować w  nowoczesne rozwiązania technologiczne. Według specjalistów z kapituły bieżący rok będzie przełomem w dziedzinie mobilnego marketingu, dlatego zamierzamy wciąż rozwijać się w tym obszarze – dodaje.

Rozdanie nagród było połączone z Mobile Trends Conference – konferencją poświęconą mobilnym technikom i technologiom, w której udział wzięli prelegenci z najlepszych polskich firm z branży IT. Podczas rozdania nagród, nominację w imieniu Sky Club odebrał Wojciech Szpara – Specjalista ds. marketingu i pomysłodawca kampanii.

źródło: Biuro Prasowe Sky Club

A to już wiesz?  DoubleTree by Hilton Łódź najlepszy w mieście na pierwsze urodziny

Załączniki: Sky Club wyróżniony za wykorzystanie mobilnego marketingu media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek - Kapituła konkursowa Mobile Trends Awards złożona z ekspertów z branży IT i mobilnych technologii wyróżniła Sky Club Sp. z o. o. za kampanię z wykorzystaniem QR kodów w katalogu marki Sky Club na sezon letni 2012. Gala rozdania nagród odbyła się 27 stycznia w Krakowie.

Hashtagi: #media, marketing, reklama #turystyka, wypoczynek

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy