internet marketing media reklama

Podcasty o dzielnicach Warszawy

Marka piwa Królewskie (Grupa Żywiec) wraz z agencją mediową Starcom, należącą do Publicis Groupe, stworzyła serię podcastów „Warszawa po Królewsku”. Pełną ciekawostek i humoru, wirtualną wycieczkę po każdej z dzielnic stolicy prowadzą Paweł

Data publikacji: 06.05.2020

Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Podcasty o dzielnicach Warszawy

Kategoria: internet, media, marketing, reklama

Marka piwa Królewskie (Grupa Żywiec) wraz z agencją mediową Starcom, należącą do Publicis Groupe, stworzyła serię podcastów „Warszawa po Królewsku”. Pełną ciekawostek i humoru, wirtualną wycieczkę po każdej z dzielnic stolicy prowadzą Paweł Loroch

Marka piwa Królewskie (Grupa Żywiec) wraz z agencją mediową Starcom, należącą do Publicis Groupe, stworzyła serię podcastów „Warszawa po Królewsku”. Pełną ciekawostek i humoru, wirtualną wycieczkę po każdej z dzielnic stolicy prowadzą Paweł Loroch– dziennikarz radiowy i telewizyjny oraz Piotr Wierzbicki – warszawski przewodnik.

Słuchając Królewskich podcastów, zarówno warszawiacy, jak i przyjezdni mogą wybrać się na wirtualny spacer po Stolicy. Prowadzący opowiadają z uśmiechem i wielką miłością do stolicy o swoich korzeniach oraz tym, co wyjątkowego możemy znaleźć w każdej z 18 dzielnic.

Podcasty można znaleźć na platformach streamingowych tj. podcast Apple, YouTube czy Spotify. Kampania promująca „Królewskie podcasty” opiera się na działaniach w internecie i wykorzystuje geotargetowanie. Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja mediowa Starcom. Za produkcję podcastów odpowiedzialna jest agencja influe.me.

Serdecznie zapraszamy:

https://www.youtube.com/channel/UCJ6y69CU9pY6thOAg4BcDlw

O AGENCJI STARCOM:

Starcom jest globalną agencją mediową należąca do jednego z trzech największych na świecie holdingów reklamowych Publicis Groupe. W oparciu o naszą wiedzę o konsumentach, ich relacjach z markami, mediami i technologiami, tworzymy platformy doświadczeń z markami, rozwijające biznes naszych Klientów. W Polsce Starcom zatrudnia blisko 300 ekspertów i gwarantuje Klientom wszystkie kluczowe usługi niezbędne do prowadzenia skutecznych działań reklamowych: performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation. Starcom jest najbardziej efektywną agencją w Polsce według globalnego rankingu Global Effie Index 2016. Obsługuje kilkadziesiąt najbardziej wymagających polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw, wśród których są między innymi: Aflofarm Farmacja Polska, L’Oreal Polska&Baltics, Totalizator Sportowy, Maspex Wadowice, Allegro.pl, Samsung, ZT Kruszwica, Grupa TVN, Santander Bank.

A to już wiesz?  Turystyka 2.0

źródło: Biuro Prasowe Publicis Groupe

Załączniki: Podcasty o dzielnicach Warszawy internet, media, marketing, reklama - Marka piwa Królewskie (Grupa Żywiec) wraz z agencją mediową Starcom, należącą do Publicis Groupe, stworzyła serię podcastów „Warszawa po Królewsku”. Pełną ciekawostek i humoru, wirtualną wycieczkę po każdej z dzielnic stolicy prowadzą Paweł Loroch

Hashtagi: #internet #media, marketing, reklama

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy