hobby marketing media reklama zainteresowania

Magazyn „Witaj w Podróży” z nową formą reklamy oraz rekordową liczbą pobrań e-wydania

W październikowo-listopadowym numerze dwumiesięcznika „Witaj w Podróży” wydawca pisma (Tarsago Polska Sp. z o.o.) zastosował nową formę reklamy − wycięte w pierwszej okładce okno w kształcie produktu reklamowanego na rozkładówce otwierającej magazyn. Od czerwca br. pismo, oprócz wersji papierowej, dostępne jest także w postaci e-wydania, które pobrało już niemal 9000

Data publikacji: 15.10.2013

Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Magazyn „Witaj w Podróży” z nową formą reklamy oraz rekordową liczbą pobrań e-wydania

Kategoria: zainteresowania, hobby, media, marketing, reklama

W październikowo-listopadowym numerze dwumiesięcznika „Witaj w Podróży” wydawca pisma (Tarsago Polska Sp. z o.o.) zastosował nową formę reklamy − wycięte w pierwszej okładce okno w kształcie produktu reklamowanego na rozkładówce otwierającej magazyn. Od czerwca br. pismo, oprócz wersji papierowej, dostępne jest także w postaci e-wydania, które pobrało już niemal 9000 użytkowników.

W październikowo-listopadowym numerze dwumiesięcznika „Witaj w Podróży” wydawca pisma (Tarsago Polska Sp. z o.o.) zastosował nową formę reklamy − wycięte w pierwszej okładce okno w kształcie produktu reklamowanego na rozkładówce otwierającej magazyn. Od czerwca br. pismo, oprócz wersji papierowej, dostępne jest także w postaci e-wydania, które pobrało już niemal 9000 użytkowników.

Okładka najnowszego wydania magazynu „Witaj w Podróży” ma specjalnie wycięte okno w kształcie aparatu fotograficznego – jest to część reklamy umieszczonej na rozkładówce otwierającej. Kreacja przygotowana została dla firmy Olympus.

„Reklamodawcy szukają coraz bardziej kreatywnych sposobów, by wyróżnić się w reklamowym natłoku i zwrócić uwagę odbiorcy. Podążając za wymaganiami rynku, staramy się uzupełniać naszą ofertę o innowacyjne formy reklamowe. Naszemu klientowi zaproponowaliśmy spójną z tematyką numeru kreację, która − mam nadzieję − spodoba się również naszym czytelnikom”−mówi Rajmund Tochwin, Dyrektor Działu Sprzedaży, Tarsago Polska.

Od czerwca br. magazyn „Witaj w Podróży” jest również dostępny w postaci e-wydania w wersji na iPada (w sklepie AppStore), tablety z systemem Android (w sklepie GooglePlay) oraz w wersji webowej do przeglądania na domowym komputerze, dostępnej na www.kiosk.witajwpodrozy.pl. Jak dotąd e-wydanie pobrane zostało przez niemal 9000 czytelników, wśród których 52% stanowią użytkownicy iPadów. Aktualnie trwa kampania e-mailingowa promująca najnowszy numer dwumiesięcznika. W ramach promocji wszystkie e-wydania magazynu „Witaj w Podróży” są dostępne bezpłatnie.

A to już wiesz?  Start sprzedaży wakacji Lato 2019

Nakład dwumiesięcznika „Witaj w Podróży” wynosi 22 000 egz., a jego średnia prenumerata to 19 338 egz. (ZKDP: średnia prenumerata 6 ostatnich wydań – dane za okres 06.2012-04.2013).

***

„Witaj w Podróży”jest magazynem podróżniczym. Podpowiada, dokąd warto pojechać i co zobaczyć. Publikuje turystyczne reportaże pisane przez najlepszych polskich dziennikarzy. „Witaj w Podróży” nie tylko inspiruje, lecz także doradza we wszystkich istotnych dla turysty kwestiach. Informacje praktyczne znajdują się w każdym zamieszczonym artykule, a poradniki sprzętowe i problemowe ułatwiają realizację podróżniczych marzeń.

źródło: Biuro Prasowe Tarsago Polska

Załączniki: Magazyn „Witaj w Podróży” z nową formą reklamy oraz rekordową liczbą pobrań e-wydania zainteresowania, hobby, media, marketing, reklama - W październikowo-listopadowym numerze dwumiesięcznika „Witaj w Podróży” wydawca pisma (Tarsago Polska Sp. z o.o.) zastosował nową formę reklamy − wycięte w pierwszej okładce okno w kształcie produktu reklamowanego na rozkładówce otwierającej magazyn. Od czerwca br. pismo, oprócz wersji papierowej, dostępne jest także w postaci e-wydania, które pobrało już niemal 9000 użytkowników.

Hashtagi: #zainteresowania, hobby #media, marketing, reklama

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy