marketing media reklama turystyka Wypoczynek

LogosTour nagrodzony za jakość

Biuro turystyki LogosTour zostało nagrodzone tytułem „Polska Jakość 2012" w konkursie organizowanym przez Magazyn „Strefa Gospodarki" - dodatek do „Dziennika Gazety

Data publikacji: 03.02.2012

Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LogosTour nagrodzony za jakość

Kategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek

Biuro turystyki LogosTour zostało nagrodzone tytułem „Polska Jakość 2012" w konkursie organizowanym przez Magazyn „Strefa Gospodarki" – dodatek do „Dziennika Gazety Prawnej".

Biuro turystyki LogosTour zostało nagrodzone tytułem „Polska Jakość 2012" w konkursie organizowanym przez Magazyn „Strefa Gospodarki" – dodatek do „Dziennika Gazety Prawnej".

Polska Jakość to ogólnopolski program, który stawia sobie za cel promocję przedsiębiorstw wyróżniających się na polskim rynku.  Nagradzane są firmy, dla których nadrzędną ideą jest dbałość o jakość swoich produktów lub usług oraz ich ciągły rozwój. Ideą programu jest wskazywanie, że dobrze zarządzane polskie firmy mogą z powodzeniem konkurować z zachodnią konkurencją.

LogosTour otrzymał tytuł „Polska Jakość 2012" za konsekwentne i wieloletnie dążenie do doskonalenia swojej oferty – co roku w katalogu biura pojawiają się nowe propozycje, a dotychczasowe wycieczki są stale ulepszane i urozmaicane. Ciągłemu procesowi doskonalenia podlegają także procedury wewnętrzne biura, rozwiązania informatyczne czy narzędzia promocji. LogosTour udowadnia, że biuro podróży z kapitałem w całości polskim może uzyskiwać sukcesy rynkowe – potwierdzone pozycją, opinią klientów i licznymi nagrodami.

– Od ponad 30 lat pomagamy Polakom spełniać ich marzenia o poznawaniu świata i smakowaniu jego uroków – mówi Prezes LogosTour Teresa Górecka – Gdybyśmy nie koncentrowali wysiłków na jakości, to na niezwykle konkurencyjnym rynku usług turystycznych nie moglibyśmy nawet marzyć o sukcesie. A udaje nam się nie tylko utrzymywać, ale wręcz umacniać pozycję lidera w segmencie podróży egzotycznych.

LogosTour działa od 1981 roku. Żadne inne polskie biuro nie może się pochwalić równie bogatą ofertą – w ofercie ma ponad 150 tras do: Europy, Azji, obu Ameryk, Afryki, Australii, a nawet na Antarktydę. Dla firm LogosTour ma ofertę wyjazdów incentive. Od 2011 roku wprowadza wycieczki „Dla koneserów", które otrzymały już prestiżową nagrodę Laur Klienta za „Odkrycie 2011". Biuro posiada też Hotel Logos*** w Krakowie, a obecnie przygotowuje nowoczesny trzygwiazdkowy obiekt w Zakopanem.

A to już wiesz?  7 na 10 Polaków nie ufa agentom biur podróży

LogosTour jest laureatem wielu prestiżowych wyróżnień – między innymi: sześciu „Gazel Biznesu", „Kryształowego Globusa", dyplomu „Lider Rynku Turystycznego" i tytułu „Największy Tour Operator". LogosTour został też wyróżniony Różami Kolumba za najlepsze katalogi, tytułem „Ambasadora Polskiej Gospodarki" oraz odznaczeniem Komitetu Integracji Europejski. Biuro otrzymało także Honorową Odznakę za Zasługi dla Turystyki, Nominację do Złotej Statuetki Lidera Polskiego Biznesu 2011 przyznaną przez BCC oraz tytułu Polska Jakość 2012 przyznany przez Biznes Magazyn „Strefa Gospodarki" – Dziennika Gazeta Prawna".

źródło: Biuro Prasowe LogosTour

Załączniki: LogosTour nagrodzony za jakość media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek - Biuro turystyki LogosTour zostało nagrodzone tytułem „Polska Jakość 2012" w konkursie organizowanym przez Magazyn „Strefa Gospodarki" - dodatek do „Dziennika Gazety Prawnej".

Hashtagi: #media, marketing, reklama #turystyka, wypoczynek

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy