marketing media reklama turystyka Wypoczynek

Grupa B&B Hotels doceniona w Europie

Koniec 2013 r. był niezwykle udany dla Grupy B&B Hotels. Jedna z największych sieci hotelowych w Europie otrzymała najpierw nagrodę Most Wanted Investment Partner, czyli wyróżnienie dla najbardziej pożądanego partnera inwestycyjnego w Niemczech. Następnie do B&B trafiło Grand Prix czternastej edycji Worldwide Hospitality Awards 2013 we

Data publikacji: 13.01.2014

Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa B&B Hotels doceniona w Europie

Kategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek

Koniec 2013 r. był niezwykle udany dla Grupy B&B Hotels. Jedna z największych sieci hotelowych w Europie otrzymała najpierw nagrodę Most Wanted Investment Partner, czyli wyróżnienie dla najbardziej pożądanego partnera inwestycyjnego w Niemczech. Następnie do B&B trafiło Grand Prix czternastej edycji Worldwide Hospitality Awards 2013 we Francji.

Koniec 2013 r. był niezwykle udany dla Grupy B&B Hotels. Jedna z największych sieci hotelowych w Europie otrzymała najpierw nagrodę Most Wanted Investment Partner, czyli wyróżnienie dla najbardziej pożądanego partnera inwestycyjnego w Niemczech. Następnie do B&B trafiło Grand Prix czternastej edycji Worldwide Hospitality Awards 2013 we Francji.

Najbardziej pożądany partner

Przyznawana przez TREUGAST Solutions nagroda „Most Wanted Investment Partner” trafiła do sieci B&B po raz pierwszy. Sieć wyprzedziła m.in. Motel One, Accor oraz Marriott. Jak określono w komunikacie, wyróżnienie podkreśla spektakularny sukces B&B na niemieckim rynku hotelarskim.

Worldwide Hospitality Awards po raz czwarty

Pod koniec minionego roku Grupa B&B Hotels otrzymała również Grand Prix Worldwide Hospitality Awards 2013 za „koncept hoteli przytulnych, funkcjonalnych, atrakcyjnych i dostępnych dla wszystkich”. Nagroda została wręczona przez Sylvię Pinel – minister rządu francuskiego odpowiedzialnej między innymi za turystykę.

Ta nagroda trafiła do B&B już po raz czwarty. Wcześniej sieć otrzymywała wyróżnienia za „najbardziej innowacyjny koncept zakwaterowania” (2006 r.), „najlepszą kampanię marketingową” (2009 r.) oraz „najlepszą inicjatywę dotyczącą zrównoważonego rozwoju” (2010 r.).

– Jesteśmy niezwykle dumni z tych nagród oraz uznania, które one wyrażają. Zdobycie Grand Prix Worldwide Hospitality Awards 2013 oraz uznanie nas przez TREUGAST Solutions za najbardziej pożądanego partnera inwestycyjnego w Niemczech wynagradza nasze codzienne zaangażowanie w pracę nad stworzeniem produktu najwyższej jakości – powiedział Georges Sampeur, Prezes Zarządu Grupy B&B Hotels.

A to już wiesz?  Best Western we Wrocławiu po raz drugi

***

Grupa B&B Hôtels to trzecia co do wielkości sieć hoteli we Francji, która powstała w 1990 roku. Hotele B&B należą do segmentu hoteli dwugwiazdkowych-ekonomicznych, stawiających na jakość, indywidualny design poszczególnych lokalizacji oraz profesjonalną i miłą obsługę. Sieć posiada obecnie ponad 290hoteli we Francji (214), w Niemczech (59), we Włoszech (14) , 3 w Polsce, 2 w Portugalii oraz po jednym w Czechach (Praga) oraz Maroku (Rabat).

Więcej informacji o hotelach B&B w Polsce można znaleźć na stronie www.hotelbb.pl

źródło: Biuro Prasowe B&B Hotels Polska

Załączniki: Grupa B&B Hotels doceniona w Europie media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek - Koniec 2013 r. był niezwykle udany dla Grupy B&B Hotels. Jedna z największych sieci hotelowych w Europie otrzymała najpierw nagrodę Most Wanted Investment Partner, czyli wyróżnienie dla najbardziej pożądanego partnera inwestycyjnego w Niemczech. Następnie do B&B trafiło Grand Prix czternastej edycji Worldwide Hospitality Awards 2013 we Francji.

Hashtagi: #media, marketing, reklama #turystyka, wypoczynek

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy