internet sprawy spoÅ‚eczne

Enea promuje turystykę regionalną w akcji społecznej #DoZobaczenia

Enea promuje turystykę regionalną w akcji społecznej #DoZobaczenia
W zakończonym właśnie internetowym konkursie Enei, internauci wskazali najpiękniejsze zakątki Polski, zachęcając innych do ich odwiedzania przez cały rok. Autorzy dziewięciu spośród nadesłanych prawie stu propozycji otrzymają nagrody. Konkurs jest częścią akcji #DoZobaczenia, której celem jest wspieranie lokalnych społeczności i promowanie polskiej turystyki

Data publikacji: 02.09.2020

Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Enea promuje turystykę regionalną w akcji społecznej #DoZobaczenia

Kategoria: internet, sprawy społeczne

W zakończonym właśnie internetowym konkursie Enei, internauci wskazali najpiękniejsze zakątki Polski, zachęcając innych do ich odwiedzania przez cały rok. Autorzy dziewięciu spośród nadesłanych prawie stu propozycji otrzymają nagrody. Konkurs jest częścią akcji #DoZobaczenia, której celem jest wspieranie lokalnych społeczności i promowanie polskiej turystyki regionalnej.

W zakończonym właśnie internetowym konkursie Enei, internauci wskazali najpiękniejsze zakątki Polski, zachęcając innych do ich odwiedzania przez cały rok. Autorzy dziewięciu spośród nadesłanych prawie stu propozycji otrzymają nagrody. Konkurs jest częścią akcji #DoZobaczenia, której celem jest wspieranie lokalnych społeczności i promowanie polskiej turystyki regionalnej.

Uczestnicy akcji przesyłali zdjęcia ulubionych atrakcji turystycznych, ciekawych obiektów lub wartych zobaczenia miejsc w Polsce, zachęcając internautów do ich odwiedzania i głosowania na najpiękniejsze z nich. Kampania spotkała się z dużym zainteresowaniem, do konkursu zgłoszono ponad 150 zdjęć przedstawiających najpiękniejsza miejsca w całej Polsce – od Bałtyku po Tatry. Obok wielu popularnych znalazły się również mniej znane, jak np. Gród Halszki w Szamotułach, czy dawna Cukrownia w Szczecinie. Wszystkie propozycje można zobaczyć na stronie akcji www.do-zobaczenia.pl.

– Element grywalizacji sÅ‚użyÅ‚ nie tylko dobrej zabawie. Nasza akcja zostaÅ‚a przygotowana tak, by inspirować i zachÄ™cać do zwiedzania kraju oraz wspierać polskÄ… branżę turystycznÄ… i spoÅ‚ecznoÅ›ci lokalne, którym trudniej dziÅ› funkcjonować z powodu pandemii – powiedziaÅ‚a Anna Lutek, dyrektor Departamentu PR i Komunikacji w Enei.

W projekcie wzięli udział również pracownicy Grupy Enea, którzy nie tylko przesyłali swoje propozycje, ale włączyli się też w promocję akcji, zachęcając do udziału innych, m.in. za pośrednictwem mediów społecznościowych.

W konkursie oddano ponad 7 tysięcy głosów. Najwięcej z nich otrzymały propozycje przedstawiające:  Tatry Zachodnie, Czarny Staw Gąsienicowy w Tatrach, Zalew Koronowski (Pieczyska) w województwie kujawsko-pomorskim, Klif Orłowski w Gdyni, Jezioro Turkusowe koło Konina, tężnie w Ciechocinku, Jezioro Chycina w województwie lubuskim, Jezioro Leleskie i Jezioro Dobskie w województwie warmińsko-mazurskim. Nagrodami dla dziewięciu zwycięzców są hulajnogi elektryczne.

A to już wiesz?  Kobiecy wyjazd na majówkÄ™ bez utrudnieÅ„

– Cieszymy siÄ™, że wÅ›ród dziewiÄ™ciu zwyciÄ™skich propozycji znalazÅ‚y siÄ™ malownicze rejony z województw, w których Grupa Enea prowadzi swojÄ… dziaÅ‚alność. NaszÄ… akcjÄ… nie tylko promujemy poszczególne regiony. Przede wszystkim zachÄ™camy do odwiedzenia i zobaczenia ciekawych, a wciąż nie do koÅ„ca odkrytych miejsc, jak Zalew Koronowski czy Jezioro Chycina, ponieważ te wybory i dziaÅ‚ania mogÄ… przeÅ‚ożyć siÄ™ na realne korzyÅ›ci dla spoÅ‚ecznoÅ›ci lokalnych, utrzymujÄ…cych siÄ™ z dziaÅ‚alnoÅ›ci w branżach skupionych wokół regionalnej turystki  – dodaje Anna Lutek.

Akcja #DoZobaczenia wpisuje się w działania Grupy Enea, która od lat prowadzi swoją działalność w sposób odpowiedzialny społecznie, z uwzględnieniem potrzeb lokalnych społeczności. Najważniejsze wartości, na których opierają się projekty CSR Grupy to: odpowiedzialność i zaangażowanie, edukacja, ekologia, bezpieczeństwo. Ostatnia kampania jest także uzupełnieniem działań realizowanych w Grupie w związku z ograniczaniem skutków pandemii COVID-19. Za pośrednictwem Fundacji Enea do placówek medycznych walczących z koronawirusem trafiło już ponad 4 mln zł. Przekazane środki są przeznaczane – zgodnie z zapotrzebowaniem szpitali – m.in. na sprzęt medyczny oraz środki higieny i ochrony osobistej.

Partnerami kampanii #DoZobaczenia są Ministerstwo Aktywów Państwowych, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Wojewoda Wielkopolski i Świętokrzyski Urząd Wojewódzki. 

Wszystkie zgłoszenia znajdują się na stronie internetowej: www.do-zobaczenia.pl

źródło: Biuro Prasowe Enea

Załączniki: Enea promuje turystykę regionalną w akcji społecznej #DoZobaczenia internet, sprawy społeczne - W zakończonym właśnie internetowym konkursie Enei, internauci wskazali najpiękniejsze zakątki Polski, zachęcając innych do ich odwiedzania przez cały rok. Autorzy dziewięciu spośród nadesłanych prawie stu propozycji otrzymają nagrody. Konkurs jest częścią akcji #DoZobaczenia, której celem jest wspieranie lokalnych społeczności i promowanie polskiej turystyki regionalnej.

Hashtagi: #internet #sprawy społeczne

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy