budownictwo nieruchomości turystyka Wypoczynek

BW Premier Collection, jedna z najmłodszych marek w portfolio Best Western, liczy już 75 obiektów

BW Premier Collection, jedna z najmłodszych marek w portfolio Best Western, liczy już 75 obiektów
Best Western Hotels & Resorts, największa na świecie rodzina hotelowa, ogłosiła, że BW Premier Collection – soft brand wchodzący w skład jej portfolio – obejmuje już 75 obiektów na całym świecie. BW Premier Collection stworzona została z myślą o niezależnych hotelarzach. To, co ją wyróżnia, to unikalny model biznesowy

Data publikacji: 21.08.2017

Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: BW Premier Collection, jedna z najmłodszych marek w portfolio Best Western, liczy już 75 obiektów

Kategoria: budownictwo, nieruchomości, turystyka, wypoczynek

Best Western Hotels & Resorts, największa na świecie rodzina hotelowa, ogłosiła, że BW Premier Collection – soft brand wchodzący w skład jej portfolio – obejmuje już 75 obiektów na całym świecie. BW Premier Collection stworzona została z myślą o niezależnych hotelarzach. To, co ją wyróżnia, to unikalny model biznesowy pay-for-performance.

Best Western Hotels & Resorts, największa na świecie rodzina hotelowa, ogłosiła, że BW Premier Collection – soft brand wchodzący w skład jej portfolio – obejmuje już 75 obiektów na całym świecie. BW Premier Collection stworzona została z myślą o niezależnych hotelarzach. To, co ją wyróżnia, to unikalny model biznesowy pay-for-performance.

BW Premier Collection to marka typu soft brand, zrzeszająca najwyższej jakości niezależne hotele zlokalizowane na najważniejszych rynkach na świecie. Hotele BW Premier Collection muszą posiadać certyfikat jakości serwisu TripAdvisor oraz co najmniej cztery gwiazdki.

– Rozwój BW Premier Collection skoncentrowany był na jakości, nie ilości. Tworząc innowacyjny model, dostrzegliśmy, że marka stała się niezwykłą społecznością niezależnych, podobnie myślących hotelarzy, którzy są dumni z tego, co oferują, a jednocześnie pozyskują wartości związane ze współpracy z Best Western – powiedział David Kong, prezes i CEO Best Western Hotels & Resorts. – Wierzymy, że to odnosząca sukces formuła, a hotelarze podzielają to zdanie, czego dowodem jest dołączanie kolejnych obiektów oraz niesamowite tempo rozwoju marki – dodał.

Definiując na nowo tradycyjny model soft brand, BW Premier Collection zapewnia elastyczność oraz partnerstwo dla niezależnych hotelarzy, którzy mogli wcześniej nie być zdecydowani na kooperację ze znaną marką. Hotele mają możliwość zachowania swojej indywidualnej tożsamości i charakteru, płacąc jedynie za biznes, który dostarcza im marka, co pozwala na kontrolę nakładów finansowych.

A to już wiesz?  Przed nami finał muzycznej kampanii ibis MUSIC

Hotele BW Premier Collection wstępują do sieci po ocenie jakości i estetyki, po czym niemal natychmiast otrzymują dostęp do kanałów sprzedaży Best Western, programów marketingowych, szkoleń, a także innych narzędzi wspierających funkcjonowanie hotelu.

Best Western Hotels & Resorts pierwsze obiekty BW Premier Collection otworzyła w  Stanach Zjednoczonych oraz Puerto Rico w październiku 2015 roku. W ciągu jedynie dwunastu miesięcy marka rozszerzyła swój zasięg do 53 wysokiej jakości niezależnych hoteli typu upscale na terenie Wielkiej Brytanii, Europy kontynentalnej oraz Ameryki Północnej. Kolejne otwarcia planowane są w Meksyku, Francji, Kanadzie, a także Stanach Zjednoczonych.

Na polski rynek markę BW Premier Collection wprowadzono w marcu 2016 roku, włączając do niej dwa obiekty z Grupy Q Hotels – we Wrocławiu i Krakowie – funkcjonujące wcześniej pod marką Best Western Plus. Już niebawem portfolio hoteli BW Premier Collection w Polsce powiększy się o kolejny hotel. Będzie to położona w malowniczym Zakopanem Rezydencja Gubałówka, BW Premier Collection.

źródło: Biuro Prasowe Best Western Hotels Poland

Załączniki: BW Premier Collection, jedna z najmłodszych marek w portfolio Best Western, liczy już 75 obiektów budownictwo, nieruchomości, turystyka, wypoczynek - Best Western Hotels & Resorts, największa na świecie rodzina hotelowa, ogłosiła, że BW Premier Collection – soft brand wchodzący w skład jej portfolio – obejmuje już 75 obiektów na całym świecie. BW Premier Collection stworzona została z myślą o niezależnych hotelarzach. To, co ją wyróżnia, to unikalny model biznesowy pay-for-performance.

Hashtagi: #budownictwo, nieruchomości #turystyka, wypoczynek

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy