Data publikacji: 28.05.2018
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Best Western Hotels & Resorts przedstawia hotele BW Signature Collection by Best Western w cyklu “Behind the brands”
Kategoria: budownictwo, nieruchomości, turystyka, wypoczynek
Kampania Today’s Best Western obejmuje BW Signature Collection by Best Western,
markę typu soft brand, która łączy wygodę z lokalnym charakterem;
Pierwszy zagraniczny obiekt otwarty w Szwajcarii
Warszawa, 28 maja 2018 r. – Wprowadzona na jesieni 2017 r. BW Signature Collection by Best Western to najnowsza marka w dynamicznie rosnącym portfolio Best Western Hotels & Resorts. Marka typu soft brand wciąż się rozwija i niedawno wzbogaciła się o pierwszy obiekt zagraniczny nad Jeziorem Czterech Kantonów w Szwajcarii. W ramach zapoczątkowanej w tym roku kampanii „Today’s Best Western” firma w tym miesiącu prezentuje hotele BW Signature Collection by Best Western w cyklu „Behind the brands”.
BW Signature Collection by Best Western wypełnia lukę w ofercie skierowanej do hotelarzy segmentu upper midscale, którzy pragną zachować niezależność wobec nierzadko restrykcyjnych i kosztownych we wdrożeniu markowych standardów powszechnych w branży. Kolekcja starannie wyselekcjonowanych hoteli powstała jako konkurencyjna, wyjątkowa oferta skierowana zarówno na rynki pierwotne, jak i wtórne.
1 / 2
Hotele BW Signature Collection by Best Western oferują gościom komfortowy i satysfakcjonujący pobyt oraz atrakcyjne dodatki i najlepsze udogodnienia, z których słynie marka Best Western, w tym:
Najwyższej jakości usługi i wyposażenie;
Bezpłatny dostęp do szybkiego Internetu bezprzewodowego;
Uznany, autorski program „Build Your Own Breakfast” oferujący ciepłe, zdrowe, zindywidualizowane posiłki, dostępny bezpłatnie w większości obiektów;
A także znakomite oceny gości – przynajmniej 4 w punktacji serwisu TripAdvisor® i 3 diamenty lub więcej w klasyfikacji hotelowej AAA® lub CAA®.
Mając w ofercie hotele takie jak Killington Mountain Lodge w Killington w stanie Vermont, Brooklyn Way Hotel w nowojorskiej dzielnicy Brooklyn, a także kilka obiektów za granicą, m.in. Gasthaus zur Waldegg w pobliżu majestatycznego Jeziora Czterech Kantonów w Szwajcarii (
na zdjęciu powyżej)
, marka BW Signature Collection by Best Western szybko nabiera rozpędu. Oprócz nieruchomości w Ameryce Północnej i Szwajcarii marka otworzyła trzy obiekty we Włoszech, jeden w Peru i jeden w Ekwadorze, szykując się do otwarcia kolejnych. Do najnowszej marki soft brand Best Western dołączają kolejne hotele, w związku z czym właściciele mogą liczyć na dynamiczny rozwój dzięki szybkiemu dostępowi do znakomitych globalnych systemów zarządzania rezerwacjami i przychodami, wsparciu sprzedaży i marketingu oraz uznanemu programowi lojalnościowemu Best Western Rewards (BWR), który zrzesza przeszło 32 mln członków.
Tego lata program BWR sprawi, że pobyt w jednym z hoteli BW Signature Collection by Best Western będzie jeszcze atrakcyjniejszy – członkowie, którzy zarejestrują się w promocji Go.Get.Rewarded® mogą otrzymać kartę Best Western Travel Card® o wartości 20 dolarów po zakończeniu pierwszego pobytu w okresie od 21 maja do 3 września 2018 r. Poprzez promocje i punkty, które nigdy nie tracą ważności, BWR oferuje prawdziwe korzyści jako najlepszy na świecie program lojalnościowy w branży hotelarskiej.
Więcej informacji na temat Best Western Hotels & Resorts znajduje się na stronie BestWestern.com i BestWesternDevelopers.com.
Więcej na temat kampanii „Today’s Best Western” można przeczytać na stronie youmustbetrippin.com/featured/todaysbw/.
źródło: Biuro Prasowe Best Western Hotels Poland
Załączniki:
Hashtagi: #budownictwo, nieruchomości #turystyka, wypoczynek