budownictwo nieruchomości turystyka Wypoczynek

Best Western Hotels & Resorts przedstawia hotele BW Signature Collection by Best Western w cyklu “Behind the brands”

Best Western Hotels & Resorts przedstawia hotele BW Signature Collection by Best Western w cyklu “Behind the brands”
Data publikacji: 28.05.2018 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Best Western Hotels & Resorts przedstawia hotele BW Signature Collection by Best Western w cyklu “Behind the brands”

Data publikacji: 28.05.2018

Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Best Western Hotels & Resorts przedstawia hotele BW Signature Collection by Best Western w cyklu “Behind the brands”

Kategoria: budownictwo, nieruchomości, turystyka, wypoczynek

Kampania Today’s Best Western obejmuje BW Signature Collection by Best Western,

markę typu soft brand, która łączy wygodę z lokalnym charakterem;

Pierwszy zagraniczny obiekt otwarty w Szwajcarii 

 

Warszawa, 28 maja 2018 r. – Wprowadzona na jesieni 2017 r. BW Signature Collection by Best Western to najnowsza marka w dynamicznie rosnącym portfolio Best Western Hotels & Resorts. Marka typu soft brand wciąż się rozwija i niedawno wzbogaciła się o pierwszy obiekt zagraniczny nad Jeziorem Czterech Kantonów w Szwajcarii. W ramach zapoczątkowanej w tym roku kampanii „Today’s Best Western” firma w tym miesiącu prezentuje hotele BW Signature Collection by Best Western w cyklu „Behind the brands”.

BW Signature Collection by Best Western wypełnia lukę w ofercie skierowanej do hotelarzy segmentu upper midscale, którzy pragną zachować niezależność wobec nierzadko restrykcyjnych i kosztownych we wdrożeniu markowych standardów powszechnych w branży. Kolekcja starannie wyselekcjonowanych hoteli powstała jako konkurencyjna, wyjątkowa oferta skierowana zarówno na rynki pierwotne, jak i wtórne.

1 / 2

Hotele BW Signature Collection by Best Western oferują gościom komfortowy i satysfakcjonujący pobyt oraz atrakcyjne dodatki i najlepsze udogodnienia, z których słynie marka Best Western, w tym:

Najwyższej jakości usługi i wyposażenie;
Bezpłatny dostęp do szybkiego Internetu bezprzewodowego;
Uznany, autorski program „Build Your Own Breakfast” oferujący ciepłe, zdrowe, zindywidualizowane posiłki, dostępny bezpłatnie w większości obiektów;
A także znakomite oceny gości – przynajmniej 4 w punktacji serwisu TripAdvisor® i 3 diamenty lub więcej w klasyfikacji hotelowej AAA® lub CAA®.

Mając w ofercie hotele takie jak Killington Mountain Lodge w Killington w stanie Vermont, Brooklyn Way Hotel w nowojorskiej dzielnicy Brooklyn, a także kilka obiektów za granicą, m.in.  Gasthaus zur Waldegg w pobliżu majestatycznego Jeziora Czterech Kantonów w Szwajcarii (
na zdjęciu powyżej)
, marka BW Signature Collection by Best Western szybko nabiera rozpędu. Oprócz nieruchomości w Ameryce Północnej i Szwajcarii marka otworzyła trzy obiekty we Włoszech, jeden w Peru i jeden w Ekwadorze, szykując się do otwarcia kolejnych. Do najnowszej marki soft brand Best Western dołączają kolejne hotele, w związku z czym właściciele mogą liczyć na dynamiczny rozwój dzięki szybkiemu dostępowi do znakomitych globalnych systemów zarządzania rezerwacjami i przychodami, wsparciu sprzedaży i marketingu oraz uznanemu programowi lojalnościowemu Best Western Rewards (BWR), który zrzesza przeszło 32 mln członków.

A to już wiesz?  Lato 2017 pełne nowości

Tego lata program BWR sprawi, że pobyt w jednym z hoteli BW Signature Collection by Best Western będzie jeszcze atrakcyjniejszy – członkowie, którzy zarejestrują się w promocji Go.Get.Rewarded® mogą otrzymać kartę Best Western Travel Card® o wartości 20 dolarów po zakończeniu pierwszego pobytu w okresie od 21 maja do 3 września 2018 r. Poprzez promocje i punkty, które nigdy nie tracą ważności, BWR oferuje prawdziwe korzyści jako najlepszy na świecie program lojalnościowy w branży hotelarskiej.

Więcej informacji na temat Best Western Hotels & Resorts znajduje się na stronie BestWestern.com i BestWesternDevelopers.com. 

Więcej na temat kampanii „Today’s Best Western” można przeczytać na stronie youmustbetrippin.com/featured/todaysbw/.

  

 

źródło: Biuro Prasowe Best Western Hotels Poland

Załączniki: Best Western Hotels & Resorts przedstawia hotele BW Signature Collection by Best Western w cyklu “Behind the brands” budownictwo, nieruchomości, turystyka, wypoczynek -

Hashtagi: #budownictwo, nieruchomości #turystyka, wypoczynek

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy