Data publikacji: 07.08.2018Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Potrzebujesz relaksu? Znajdziesz go w tureckich łaźniach!Kategoria: styl życia, turystyka, wypoczynekTegoroczne lato daje się we znaki pod względem wysokich tem
Data publikacji: 25.04.2012Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Po majówce: najtańsze last minute w sezonieKategoria: turystyka, wypoczynek, turystyka, wypoczynekNie wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że wyprzedaże organiz
Data publikacji: 13.12.2018Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najlepsze trasy wycieczkowe na świecieKategoria: turystyka, wypoczynek, turystyka, wypoczynekCzwartek, 13 grudnia 2018 r. – Warszawa, Polska Czwartek, 13 gr
Data publikacji: 05.07.2018Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 55 cali na każdym piętrzeKategoria: nowe produkty/usługi, turystyka, wypoczynekWarszawski Marriott wdrożył nowy system telewizji hotelowejSieć hoteli Marriot
• Podczas tegorocznych wakacji w naszej walizce nie może zabraknąć espadryli, sukienek w grochy oraz kulotów w motywy kwiatowe – to one reprezentują trendy na lato 2019.• Oprócz najmodniejszych elementów stroju, w trakcie
Marka Mondrian wkracza do Europy – Grupa Accor umacnia pozycję lidera na kontynencie Komunikat prasowy15 stycznia 2019 r. Grupa Accor właśnie przekroczyła symboliczny kamień milowy, otwierając swój trzytysięczny hotel w Eu
Data publikacji: 26.06.2020Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Youtuberzy Co z tym hajsem?! polecają 5 sposobów na tanie wakacje w PolsceKategoria: styl życia, turystyka, wypoczynekEpidemia koronawirusa pokrzyżowała nasze w
Data publikacji: 02.08.2018Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 39 tys. podróży dookoła świata – 10 lat A380 we flocie EmiratesKategoria: transport, turystyka, wypoczynekOd 2008 roku Airbusy A380 Emirates przewiozły p
Data publikacji: 08.09.2011Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Triada uzyskała patent na znak 7+7Kategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynekBiuro Podróży Triada opatentowało nazwę „7+7” jako określenie
Nowa kolekcja artystyczna Empiku „Rafał Olbiński for Empik” Motywy pojawiające się na plakatach i obrazach Rafała Olbińskiego wprowadzają widza w wyjątkowy, surrealistyczny świat. Znawcy sztuki z łatwością rozpoznają