Data publikacji: 05.03.2012Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rainbow Tours automatyzuje marketing z SALESmanagoKategoria: nowe produkty/usługi, turystyka, wypoczynekRainbow Tours, wdrożył SALESmanago – pierwszy w Polsce s
Data publikacji: 10.02.2016Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Best Western wprowadza zmiany w swoim programie lojalnościowymKategoria: nowe produkty/usługi, turystyka, wypoczynekSieć Best Western wprowadza istotne zmiany dla
Data publikacji: 09.06.2016Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sprzedaż zimy ze wzrostem 14,2%Kategoria: turystyka, wypoczynek, ekonomia, biznes, finanseW komunikacie bieżącym z dnia 08.06.2016 roku Rainbow Tours S.A. (nazwa
Data publikacji: 05.06.2014Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Europejczycy na wakacje zostaną u siebieKategoria: turystyka, wypoczynek, ekonomia, biznes, finanseUrlopowicze z całej Europy będą w tym roku bardziej skłonni
Data publikacji: 12.10.2011Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rainbow Tours inwestuje w sieć sprzedażyKategoria: nowe produkty/usługi, turystyka, wypoczynekDla giełdowego touroperatora jesień zapowiada się bardzo pracowic
Data publikacji: 15.05.2019Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dobre, bo polskie!Kategoria: transport, turystyka, wypoczynekSukces na arenie międzynarodowej to marzenie wielu polskich firm i start-upów. Nic dziwnego, zagranicz
Data publikacji: 06.06.2011Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Z dobrym kursem na wakacjeKategoria: turystyka, wypoczynek, ekonomia, biznes, finanseKorzystając z ofert tanich linii lotniczych lub wakacji „last minute” może
Data publikacji: 01.07.2014Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Skyscanner odkrywa przyszłość lotnisk i lotów: baseny na dachach, zmiennokształtne fotele i Internet rzeczyKategoria: turystyka, wypoczynek, turystyka, wypoczyne
Kids Our Future – Hotele Campanile dla dzieci„Dzieci są przyszłością świata” – to hasło powszechnie znane i przypominane podczas okazjonalnych wystąpień. Grupa Louvre Hotels poszła krok dalej, ponieważ doskonale wie,
Data publikacji: 06.05.2014Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rainbow Tours – kampania „PRAWDZIWA EGZOTYKA” – wyjazdy egzotyczne dobrej markiKategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek5 maja wystarto