Warszawa, XX września 2019IBIS STYLES ROZBUDZA KREATYWNOŚĆ – WYSTAWA NIEPOWTARZALNYCH FOTOGRAFII Z INSTAGRAMA#ibisStylesByUs to międzynarodowy konkurs fotograficzny przygotowany przez markę ibis Styles we współpracy z wiodą
Data publikacji: 16.11.2020Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dzięki współpracy z FlySafair, Emirates oferują jeszcze więcej opcji podróży w RPAKategoria: turystyka, wypoczynek, turystyka, wypoczynek16 listopada 2020 r.
Data publikacji: 24.11.2020Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Best Western Hotels & Resorts i Polski Holding Hotelowy wprowadzają na polski rynek markę Aiden by Best WesternKategoria: nowe produkty/usługi, turystyka, wyp
Informacja prasowaWarszawa, 25 lutego 2021 r.Stagnacja, brak realnych spotkań z bliskimi i wszechobecne obostrzenia – rzeczywistość ostatnich miesięcy mocno daje się we znaki wszystkim. Jednak to nastolatkowie są szczególnie
Data publikacji: 22.04.2015Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Emirates sponsorem serialu dokumentalnego „The Last Wilderness of the UAE”Kategoria: kultura, sztuka, rozrywka, turystyka, wypoczynekDokument w trzech odcinkach
Data publikacji: 17.12.2012Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Klient mBanku i MultiBanku poleci na sylwestra za darmoKategoria: turystyka, wypoczynek, ekonomia, biznes, finanseSierpniowe badanie Instytutu Homo Homini dotyczące
Data publikacji: 07.08.2019Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak wyszukać idealne gospodarstwo na wymarzone wakacje w Południowym Tyrolu?Kategoria: turystyka, wypoczynek, turystyka, wypoczynekSposobów na spędzenie wolnego
Warszawa, 10 grudnia 2020 r.Informacja prasowaKosztowne gafy turystów wobec dziedzictwa. W czasie zwiedzania uważajcie na zabytkiZabieranie na pamiątkę historycznych przedmiotów, zostawianie śladów dla potomności, czy niewł
Data publikacji: 25.07.2019Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rainbow Królem Egzotyki – nowa kampania reklamowaKategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynekKról EgzotykiSymbolami najnowszej kampanii rekla
Informacja prasowaGdynia, 7 października 2019 r.Magia lokalnych atrakcji w Mercure Gdynia CentrumMercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocalJuż w najbliższą środę, 9 października, wnętrza Mercure Gdynia Centrum wy