Data publikacji: 11.09.2018Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Choć dłużników przybywa, biurom podróży nie grozi pourlopowa depresjaKategoria: styl życia, turystyka, wypoczynekPolacy podróżują coraz więcej i chętniej
Data publikacji: 02.12.2013Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Hotelowe gwiazdki – wyznacznik standardu czy drobne oszustwo?Kategoria: turystyka, wypoczynek, ekonomia, biznes, finanseJak często wybieraliśmy hotel 4 gwiazdkow
Data publikacji: 17.12.2015Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Linie Emirates otworzyły połączenie na lotnisko Sabiha Gökçen w StambuleKategoria: transport, turystyka, wypoczynekPo uruchomieniu lotów na kolejne lotnisko w
Data publikacji: 18.04.2019Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wielkanocne menu w EmiratesKategoria: towary konsumpcyjne, turystyka, wypoczynekCzwartek, 18 kwietnia 2019 r. – Warszawa, Polska –Czwartek, 18 kwietnia 2019 r.
Data publikacji: 12.04.2016Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: O niebo lepszy sposób na tanie bilety lotnicze!Kategoria: transport, turystyka, wypoczynekSezon urlopowy za pasem, a zależność między porą roku i ceną lotów
Data publikacji: 31.07.2020Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak Polacy spędzą lato 2020? – wyniki raportu Think Forward InitiativeKategoria: styl życia, turystyka, wypoczynekPrawie 36% Polaków z powodu pandemii koronawi
Data publikacji: 30.08.2011Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pierwsze w Polsce tematyczne hotele w parku Adventure World WarsawKategoria: kultura, sztuka, rozrywka, turystyka, wypoczynekJuż wiosną 2014 roku w Grodzisku Mazow
Data publikacji: 07.03.2016Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wielkanocna wycieczka lub wakacyjny wyjazd? Odkryj nowe kierunki dzięki najnowszej promocji EmiratesKategoria: turystyka, wypoczynek, turystyka, wypoczynekDubaj, ZE
Data publikacji: 13.06.2012Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Euro na Ukrainie – uważaj na kartęKategoria: turystyka, wypoczynek, ekonomia, biznes, finanseUdając się na Ukrainę na mecze Euro 2012 należy zachować os
IBIS MUSIC WRACA W NOWEJ ODSŁONIE!We Are Open to nowa odsłona kampanii ibis MUSIC, której ideą jest odkrywanie lokalnych dźwięków i wschodzących muzycznych talentów na całym świecie. Tym razem marka zaprasza miłośników m