Data publikacji: 21.11.2011Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rainbow Tours po III kwartale 2011 rokuKategoria: turystyka, wypoczynek, ekonomia, biznes, finanseRainbow Tours dokonał podsumowania trzech kwartałów 2011 roku, k
Data publikacji: 30.07.2019Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Podróże – w co drugim samolocie ginie walizkaKategoria: turystyka, wypoczynek, turystyka, wypoczynekCo roku linie lotnicze i operatorzy lotnisk gubią 25 ml
Data publikacji: 11.07.2019Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Recepta na udany urlop według Polaka. Wyniki badaniaKategoria: styl życia, turystyka, wypoczynekWakacyjne wyjazdy sprzyjają relaksowi, dlatego jak pokazują wynik
Data publikacji: 24.08.2016Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Do 100% obłożenia i o połowę więcej zagranicznych gości – lipiec w obiektach sieci Best Western w Warszawie, Krakowie oraz WrocławiuKategoria: turystyka,
Data publikacji: 19.09.2019Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wycieczki objazdowe LATO 2020 – w Rainbow ruszyła druga odsłona przedsprzedażyKategoria: turystyka, wypoczynek, turystyka, wypoczynekRainbow rozpoczął właś
Data publikacji: 27.04.2015Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Andaluzja – hiszpański hit wakacji 2015Kategoria: zainteresowania, hobby, turystyka, wypoczynekSpalona od gorąca ziemia, błękitne niebo, prażące słońce
Data publikacji: 16.06.2014Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Choroba podczas urlopu – jak się przed nią zabezpieczyćKategoria: styl życia, turystyka, wypoczynekWakacje w Tunezji, Egipcie, Maroko czy w Tajlandii to dla Po
Informacja prasowaGdynia, 10 października 2019 r.Za nami pierwsza odsłona Local Days by Mercurew Mercure Gdynia CentrumMercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocalW hotelu Mercure Gdynia Centrum, odbyła się pierwsza o
Data publikacji: 17.12.2012Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Klient mBanku i MultiBanku poleci na sylwestra za darmoKategoria: turystyka, wypoczynek, ekonomia, biznes, finanseSierpniowe badanie Instytutu Homo Homini dotyczące
Data publikacji: 08.04.2019Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Oferta Last Minute, rabat do 50% – w Rainbow kolejna odsłona kampanii Lato 2019.Kategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynekBiuro podróży Rai