Data publikacji: 20.02.2020Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kanada – mozaika kultur w kraju liścia klonowego. Co warto zwiedzić?Kategoria: turystyka, wypoczynek, turystyka, wypoczynekRóżnorodność i wielokulturowość
Warszawa, XX września 2019IBIS STYLES ROZBUDZA KREATYWNOŚĆ – WYSTAWA NIEPOWTARZALNYCH FOTOGRAFII Z INSTAGRAMA#ibisStylesByUs to międzynarodowy konkurs fotograficzny przygotowany przez markę ibis Styles we współpracy z wiodą
Informacja Prasowa13 WRZEŚNIA 2019Grupa Orbis i Accor współorganizatorem Gdańsk Business RunWSPÓLNA INICJATYWA HOTELI W TRÓJMIEŚCIETrójmiejskie hotele należące do Grupy Hotelowej Orbis po raz czwarty zaangażowały się w
Data publikacji: 08.09.2014Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Odkrywaj świat dzięki nowej promocji EmiratesKategoria: nowe produkty/usługi, turystyka, wypoczynekLato w Polsce zbliża się już ku końcowi, jednak dzięki spe
Data publikacji: 31.08.2015Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Biznesowy falstart Alfa Star. Wcześniej były lotnicze kłopoty operatora Kategoria: transport, turystyka, wypoczynekSobotnia informacja o niewypłacalnoś
Data publikacji: 20.04.2015Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 9,2 mld USD* – wartość historycznego zamówienia Emirates na silniki Rolls-Royce’a do A380Kategoria: transport, turystyka, wypoczynekNajwiększa transakcj
Warszawa, 19 stycznia 2021 r.Zagraniczne sądy respektują wyroki polskich arbitrówPolski arbitraż online wspiera polskich eksporterówE-arbitraż Ultima Ratio staje się coraz bardziej popularny wśród firm eksportowych. Fibrain
Data publikacji: 08.01.2020Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Dowód za narty” nie chce zniknąć ze stokówKategoria: turystyka, wypoczynek, nauka, edukacja, szkoleniaW polskich górach nadal nie brak miejsc, w których n
Data publikacji: 12.01.2019Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PZU przekazało kolejne quady dla GOPRKategoria: zdrowie, turystyka, wypoczynekPZU wspiera Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe. W ramach współpracy PZU przekaz
Data publikacji: 07.07.2014Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zakochaj się, zainspiruj i odkryj morze możliwości – jak reklamują się polskie miasta i regionyKategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek