Informacja prasowaWarszawa, 28 września 2020 r.Co mają ze sobą wspólnego Grecja, Chorwacja, Hiszpania i Turcja?Grecja, Chorwacja, Hiszpania i Turcja należą do najpopularniejszych kierunków podróży Polaków. To kraje kojarz
Data publikacji: 11.01.2016Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pamiętaj o ubezpieczeniu dziecka na zimowy wyjazdKategoria: sport, turystyka, wypoczynekNiedługo zaczynają się ferie zimowe. To okazja do aktywnego wypoczynku d
Data publikacji: 06.05.2014Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rainbow Tours – kampania „PRAWDZIWA EGZOTYKA” – wyjazdy egzotyczne dobrej markiKategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek5 maja wystarto
Data publikacji: 21.09.2015Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 750 zł – tyle Polak wydaje na krótki urlopKategoria: turystyka, wypoczynek, ekonomia, biznes, finanse750 zł to średnia kwota, jaką płacili w minionym sezonie
Data publikacji: 11.10.2016Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tak się kiedyś latało! Od przejażdżki za przysługę po internetowe wyszukiwarki połączeń lotniczychKategoria: transport, turystyka, wypoczynekPodróże lotn
Data publikacji: 12.12.2011Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Hotele Mercure – podbijają serca gościKategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynekW 1973 roku dzień swojego otwarcia świętował pierwszy hotel
Data publikacji: 06.03.2017Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Inwestorzy lokują coraz więcej kapitału na dynamicznie rozwijającym się rynku hotelowym Europy Środkowo-WschodniejKategoria: budownictwo, nieruchomości, turyst
Data publikacji: 30.06.2015Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sześć hoteli Best Western w Polsce z certyfikatem jakości przyznawanym przez największy na świecie serwis turystycznyKategoria: turystyka, wypoczynek, ekonomia,
Data publikacji: 06.08.2015Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Prawie 120 mln złotych. Nowa gwarancja Rainbow Tours.Kategoria: turystyka, wypoczynek, ekonomia, biznes, finanseW dniu 04 sierpnia 2015 Towarzystwo Ubezpieczeniowe
Data publikacji: 20.11.2017Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Best Western Hotels&Resorts z trzecim soft brandem w portfolio – BW Signature Collection by Best WesternKategoria: nowe produkty/usługi, turystyka, wypoczynek