Data publikacji: 02.09.2019Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy wracając z wakacji, najbardziej obawiają się czekającego na nich… praniaKategoria: styl życia, turystyka, wypoczynekWarszawa, 2 września 2019 r.Po ur
Zbliżają się wakacje – uważaj na drodze!Latem ponad 60 procent Polaków wyrusza na wakacje własnymi samochodami. Wzmożony ruch i paradoksalnie świetne warunki atmosferyczne przyczyniają się do zwiększonej liczby wypadków
Kraków, 19 kwietnia 2019 r.Informacja prasowaWeekendowy wyjazd – pomysły na pierwsze dni wiosnyZ coraz większym optymizmem patrzymy w kalendarz i już jesteśmy prawie pewni, że w każdy następny weekend będzie ładna, słon
Ekologiczne postanowienia noworocznePoczątek roku to czas, który sprzyja refleksjom nad swoimi działaniami oraz nowymi planami. Przedstawiamy więc noworoczne eko postanowienia, które warto wcielić w życie w 2021 roku i utrzyma�
Materiał dla mediówŚwieradów Zdrój, 19 maja 2014Rodzinny wypoczynek w Świeradowie ZdrojuWakacje to synonim odpoczynku, rekreacji i relaksu. Czekamy na nie z utęsknieniem i często planujemy w najdrobniejszych szczegółach. C
Data publikacji: 06.05.2014Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rainbow Tours – kampania „PRAWDZIWA EGZOTYKA” – wyjazdy egzotyczne dobrej markiKategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek5 maja wystarto
Data publikacji: 13.01.2014Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa B&B Hotels doceniona w EuropieKategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynekKoniec 2013 r. był niezwykle udany dla Grupy B&B Hotels. Je
Data publikacji: 01.12.2011Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wielka inauguracja nowej karty Grands Vins Mercure już 7 grudniaKategoria: nowe produkty/usługi, turystyka, wypoczynek7 grudnia o godzinie 19:00 w reprezentacyjnej
Data publikacji: 25.07.2011Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Alba Tour – włoski touroperator wprowadza nową jakośćKategoria: zainteresowania, hobby, turystyka, wypoczynekVarsavoloPolacy marzą o wyprawach w coraz dalsze
Data publikacji: 07.07.2014Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zakochaj się, zainspiruj i odkryj morze możliwości – jak reklamują się polskie miasta i regionyKategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek