Data publikacji: 10.05.2011Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Malachit” z wyższym standardemKategoria: turystyka, wypoczynek, ekonomia, biznes, finanseSpółka INTERFERIE wybrała już firmę, która opracuje projekt budo
Informacja prasowaGdynia, 10 października 2019 r.Za nami pierwsza odsłona Local Days by Mercurew Mercure Gdynia CentrumMercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocalW hotelu Mercure Gdynia Centrum, odbyła się pierwsza o
Informacja prasowaWarszawa, 13.12.2017 r.Francja najbardziej niebezpiecznym kierunkiem dla polskich kierowcówZagraniczne drogi uznawane są za bardziej niebezpieczne od tych krajowych. Ponad 60 proc. kierowców, właścicieli i os�
Data publikacji: 27.10.2016Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Chłopiec w stroju krowy, parady i rytualne tańce – czyli jak obchodzone są święta ku czci zmarłych na świecieKategoria: sprawy społeczne, turystyka, wypoczy
Data publikacji: 30.09.2020Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rewolucja w programie lojalnościowym Louvre Hotels GroupKategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynekW każdej chwili i na całym świecie stali klien
Komunikat prasowy 25 LUTEGO 2021Accor, światowy lider hotelarstwa, rozbudowuje w Polsce portfolio marek premium. Grupa podpisała z inwestorem Arturem Kozieją umowę o zarządzanie pięciogwiazdkowym Hotelem Mövenpick Zakopane Imp
Data publikacji: 04.12.2020Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Odkryj Polskę na nowo! Rainbow wprowadza unikalny koncept wczasów w PolsceKategoria: turystyka, wypoczynek, turystyka, wypoczynekWybierając wczasy z biurem podró
Data publikacji: 18.01.2018Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jim Cosgrove z nową rolą w strukturach Best Western Hotels&ResortsKategoria: praca, turystyka, wypoczynekJedna z największych rodzin hotelarskich świata, Be
Data publikacji: 18.02.2016Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wyjątkowy Dzień Kobiet? Oto 3 miejsca, w które możesz zabrać ukochanąKategoria: wydarzenia, turystyka, wypoczynekPlanujesz w wyjątkowy sposób uczcić ze swoj
Jak mądrze zaplanować zakupy?Jak wynika z raportu „Konsumenci a gospodarka obiegu zamkniętego”, kupujemy dużo za dużo, nie licząc się z ekologicznymi skutkami naszych decyzji. Aż 38% badanych przyznało, że kupuje więcej