KOMUNIKAT PRASOWY – WARSZAWA, 22.10.2019ZWYCIĘZCA MIĘDZYNARODOWEGO KONKURSU IBIS MUSIC WYŁONIONY!Hiszpańska artystka Maria Yfeu wygrała tegoroczny konkurs ibis MUSIC, którego ideą jest wsparcie początkujących artystów
Data publikacji: 27.05.2013Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bangkok najpopularniejszym miejscem globalnych odwiedzinKategoria: zainteresowania, hobby, turystyka, wypoczynekRegion Azji i Pacyfiku głównym trendem w tegoroczny
Data publikacji: 06.02.2013Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Emirates rozwijają swoją działalność w Europie WschodniejKategoria: turystyka, wypoczynek, turystyka, wypoczynekPrzewoźnik rozpoczął codzienne loty do Warsz
Informacja prasowaPoznań, 7 października 2019 r.Wise Cafe – nowoczesność w tradycyjnym wydaniuIkoniczna cukiernia hotelu Merkury w nowej odsłonie w Mercure Poznań CentrumZmienia się koncept miejsca, a tradycja zostaje. Wra
Data publikacji: 22.08.2014Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Od skrzydła szczytu do kokpitu – 800 pracowników w 80 dniKategoria: turystyka, wypoczynek, ekonomia, biznes, finanseSekrety produkcji 50. Airbusa A380 Emirates
Data publikacji: 28.07.2011Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rainbow Tours dba o komfort rodzinKategoria: turystyka, wypoczynek, rodzinaAnimacje prowadzone przez polskich instruktorów, starannie dobrany personel i infrastrukt
Data publikacji: 28.08.2015Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bezpieczny powrót z wakacjiKategoria: transport, turystyka, wypoczynekOstatni tydzień sierpnia to czas, gdy wiele osób wraca z urlopów. Policjanci prowadzą akcj
INFORMACJA PRASOWA Warszawa, 03.02.2021To będzie przełomowy rok dla wielu hoteliSektor hotelowy czeka duża transformacjaAutor: Katarzyna Tencza, Associate Directo
Data publikacji: 26.02.2016Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dwuklasowy A380 Emirates przewiózł już ponad 220 000 pasażerówKategoria: transport, turystyka, wypoczynekWirtualna wycieczka po pokładzie A380 Emirates w najno
Data publikacji: 08.04.2019Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Oferta Last Minute, rabat do 50% – w Rainbow kolejna odsłona kampanii Lato 2019.Kategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynekBiuro podróży Rai