Kraków, 29 października 2019 r. Informacja prasowaRozwój pracowników jest naszą siłą!Konieczność podnoszenia kwalifikacji podyktowana zmieniającymi się wymaganiami klientów to motor napędowy szkoleń i indywidualnego po
Data publikacji: 10.11.2016Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesienne chłody dają się we znaki? Oto cztery egzotyczne napoje, dzięki którym skutecznie się rozgrzejeszKategoria: nowe produkty/usługi, turystyka, wypoczynek
Data publikacji: 19.09.2019Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Największe święto piwa: hotele w Monachium ponad dwa razy droższe niż zwykle!Kategoria: wydarzenia, turystyka, wypoczynekEksperci KAYAK.pl sprawdzili, ile zap�
Data publikacji: 07.06.2016Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Saija Kekkonen Dyrektorem Zarządzającym Best Western na PolskęKategoria: budownictwo, nieruchomości, turystyka, wypoczynekWraz z początkiem maja, polskim oddzia
Komunikat prasowy — Środa, 7 sierpnia 2019 r.FINAŁ IBIS MUSIC NA SCENIE FESTIWALU SZIGET 2019 W BUDAPESZCZIE – WŚRÓD FINALISTÓW POLSKI ZESPÓŁ SO FLOWPrzed nami finał muzycznej kampanii ibis MUSIC. Marka z dumą zaprezent
Data publikacji: 26.07.2012Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czerwcowe wzrosty w Rainbow ToursKategoria: turystyka, wypoczynek, ekonomia, biznes, finanse25 lipca w raporcie bieżącym nr 19/2012 Zarząd Rainbow Tours S.A. poin
Data publikacji: 21.09.2015Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KAYAK.pl podsumowuje wakacje Polaków: najczęściej szukamy hoteli w Amsterdamie, Warszawie i BarcelonieKategoria: internet, turystyka, wypoczynekKAYAK.pl sprawdzi
Informacja prasowaWarszawa, 30 stycznia 2017Zimą stawiamy na ciepłe ubrania, czapki i szaliki, warto też zadbać o zdrowie i dobre samopoczucie. Jak spędzić najmroźniejszą porę roku i odpowiednio o siebie zadbać? Poznaj nasz
11.10.2016, 08:15Tak się kiedyś latało! Od przejażdżki za przysługę po internetowe wyszukiwarki połączeń lotniczychPodróże lotnicze to chleb powszedni naszych czasów, a dzięki internetowym wyszukiwarkom połączeń lotn
Data publikacji: 07.07.2014Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zakochaj się, zainspiruj i odkryj morze możliwości – jak reklamują się polskie miasta i regionyKategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek