Data publikacji: 30.07.2018Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wakacyjne podróże samochodem – o co zadbać przed wyjazdem?Kategoria: transport, turystyka, wypoczynekCoraz bardziej popularne stają się wyjazdy wakacyjne, kt
Data publikacji: 18.10.2019Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowości w sezonie narciarskim 2019/2020! Dwa stoki dołączyły do Wiślańskiego SkipassuKategoria: turystyka, wypoczynek, turystyka, wypoczynekSezon zimowy zbliż
Data publikacji: 21.09.2015Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KAYAK.pl podsumowuje wakacje Polaków: najczęściej szukamy hoteli w Amsterdamie, Warszawie i BarcelonieKategoria: internet, turystyka, wypoczynekKAYAK.pl sprawdzi
Data publikacji: 29.02.2016Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: HoReCa prognozuje wzrost sprzedażyKategoria: handel, turystyka, wypoczynekW I kwartał 2016 roku branża HoReCa[1] wchodzi w dobrych nastrojach. Świadczy o tym do�
Data publikacji: 24.10.2011Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Złoty Medal MTP dla akcji „Poznań za pół ceny"!Kategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynekMiasto Poznań zostało podwójnie nagrodzone po
Kolejny obiekt pod marką B&B HotelsSieć wygodnych hoteli ekonomicznych B&B Hotels, posiadająca swoje obiekty w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Łodzi i Toruniu, zawitała właśnie na Podhale.1 października
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 26.04.2018 r.„Get to Sziget” – wygraj muzyczną przygodę z rodziną hoteli ibis!Rodzina hoteli ibis, której pasją jest muzyka, zaprasza do wspólnej podróży, pełnej energetycznych dźwięków
Data publikacji: 13.12.2012Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PZU partnerem kursów lawinowych w Tatrach – TOPR radzi przed wyjściem w góryKategoria: sprawy społeczne, turystyka, wypoczynekJuż po raz 5. Polskie Stowar
Data publikacji: 08.12.2015Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Emirates ogłaszają plan wymiany części floty w 2016 rokuKategoria: transport, turystyka, wypoczynekZwiększenie zakresu działań na rzecz ochrony środowiska i
Data publikacji: 07.07.2014Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zakochaj się, zainspiruj i odkryj morze możliwości – jak reklamują się polskie miasta i regionyKategoria: media, marketing, reklama, turystyka, wypoczynek